Inlägg från: Mystic noblesse |Visa alla inlägg
  • Mystic noblesse

"munsår"

I måndags fick jag något som liknar munsår förutom att det är ett gäng blåsor som sitter ihop. Idag har jag fått såå ont i hakan och käken vidare upp mot örat. Nu hugger det av smärta i örat och det är svullet i örat. Man rycker till när det hugger för smärtan är enorm. Har tagit två värktabletter och dom hjälper inte ett smack. Någon mer som har haft sånt här?

• Svar på tråden "munsår"
  • Mystic noblesse

jag var på vc förut men då hade ingen läkare tid för mig. fick komma in sent då dom trodde det var bältros. Herpes? ont att svälja har jag iofs men hur vet man det? räknas det som könssjukdomar?

Det är blåsor och så är det lite rött runt omkring. svinont gör dom och det smärtan sprider sig via hakan, käkbenet, upp till örat och så gör det ont i örat.

• Mystic noblesse

usch vad hemskt det låter. fick du som elektriska stötar upp till örat då oxå? typ från körteln vid käkbenet? kommer inte ihåg om det är halsmandlar eller om det heter nåt annat

• Mystic noblesse

vad 17 är streptokocker o stafylokocker? hur får man sånt?

• Mystic noblesse

okej tack. ska kika lite där =)

• Mystic noblesse

okej. det har jag aldrig haft. å hoppas att det inte är nu oxå

• Mystic noblesse

just nu kommer det små elektriska stötar i örat och så kliar det till en förbannelse. Vårdcentralen har inte ringt än. Dålig stil då de sa att de skulle ringa på morronen. har läst det ni skrev och tackar för alla förslag m.m

Svar på tråden "munsår"