• Agnes mamma

Jag hatar min katt !

Jag tycker verkligen jättesynd om den katten eller alla era katter. man ska väl ändå ha dem inne oxå lite va??!!
    För kattens bästa så hoppas jag oxå att den blir omplacerad för jag om jag hade varit katt så hade jag inte velat ha dig till matte. Du har ju inget tålamod och bara gnäller hela tiden.

Det kan ju vara så att den kräver uppmärksamhet så att det är därför den följer efter överallt eller att den pajar en tårta t.ex.

Vi har en katt som verkligen kräver uppmärksamhet. Och när han inte tycker att han får det tillräckligt så gör han saker som han inte får men det kan ju vara ett tecken på att han känner sig utanför och vill ha lite sällskap. Och självklart så får han det. Vi är noga med att ge han lite tid varje dag så att han inte känner sig glömd.

Kanske ni oxå borde göra kanske?

• Agnes mamma

Kan väl tillägga att jag blir oxå arg på våran katt ibland när han gör en massa hyss och visst är det jobbigt men självklart så älskar jag han jättemycket för det. han är ju våran lilla bebis . Vi har en dotter på 7 mån och han har stort tålomod med henne och har aldrig i sitt liv rört henne heller. Skulle han göra det, ja då hade vi få tänka i andra banor men nu är det inte så och vi tycker om våran lilla pälsboll jättemycket.

Svar på tråden Jag hatar min katt !