• 4goaungar

Jag hatar min katt !

Förstår dig verkligen.... Har massa djur själv o när bägaren rinner över då RINNER den över.... Tror du löser det på bästa sätt o jag vet att du ÄLSKAR alla dina djur.......... Lycka till....

• 4goaungar

Har precis fått veat att min hund o mina fyra katter har haft loppor..........Tvätta tvätta tvätta...hur kul är det???? Dessutom har jag två får som RYMMER hela tiden.... jag får jaga får o sen amma min lilla gosse.... hur mycket orkar man egentligen....??? Förstår att du blir TOKIG:::::.

• 4goaungar

HAr bara skummat igen alla trådar men vad jag kan se är att folk undrar varför katterna inte får vara inne!!!???? Dom är djur och SKA inte var inne (ut o jaga råttor)!!! varför sätta mänskliga "känslor" på djur o tycka synd om dom om dom inte får detta???? DÅ ÄR DET SYND OM DOM!!!!

Till TS: Tror jag förstår PRECIS hur du känner... Jag ÄLSKAR min hund, mina katter, mina hönor och mina får samt mina hästar...men inte F####n känner jag att dom behöver vara inne hos mig för att få kärlek.....

• 4goaungar

ts: känner med dig.... skriv gärna i min bok så hörs vi.............

• 4goaungar

Längtande s: jag tycker ABSOLUT INTE att mina djur är jobbiga och mina katter kommer till mig för "gos" om dom vill och när dom känner för det.....OCH dom jagar "råttor" för det ligger i deras natur.....

ALLA mina djur är mest ute för det är då dom mår bäst.....Hund, katter, får, hästar.

LÄS på om du tycker nåt annat, innan du uttalar dig.......!!!"!!!!!

Systra MI: -Har du några djur själv överhuvudtaget:::???? Vad då Att vi människor ska klänga i träd!!!????Katter o hundars beteende ligger djupare än vad du tycks tro...........Dom stannar ENBART för matens skull....inte för nåt annat....Mina katter får INTE överflödigt med mat utan att jag vill att dom är i sitt rätta element och JAGAR...Dom får riktig mat en gång om dan o visar dom sig inte så så TOO bad,,, gå hungrig.....
    Hur ofta tror du dom är hungriga????

TS: Är du o jag ensamma på jorden med ett sunt djur tänkande"????

• 4goaungar

JAg bor på Landet och alla mina djur har så kallad "lösdrift" Mina hästar har inte varit sjuka en enda dag sen vi börja ha dom kpålösdrift o vad gäller katterna o hunden: dom sover ute och äter ute och kommer in när det passar dom.....

Längtande S: Vad är det för fel att ha sina djur ute???? Sätt inte dina mänskliga känslor och funderingar på djuren,,,,då blir det enormt fel kan jag lova....

• 4goaungar

Systra mi: Menar du på blodigt allvar att det är bra för djuren att vara "innekatter"????Och få en "utegård" tycker jag låter helt "barockt" Är det vad katter behöver??? Om du jämför oss människor med att vi ska klätttra i träd så ska du nog fundera på om jämförelsen är bra med att katter stannar för matens skull???? JAg har aldrig sagt att djuren stannar för matens skull utan att jag ger djuren det dom behöver för överlevnads skull... *Tycker du det är galet så visst, det får stå för dig....

TS: stå på dig o gör det bästa för dina djur.... Tror på ditt resonemang...

Ni alla andra: Tack för mig i denna frågan.........

• 4goaungar

Där anser jag att du är ute o cyklar...... Katter o människor är två helt skilda arter här på jorden..............

• 4goaungar

Kommer inte svara på fler inlägg om detta ämne, då jag i tidigare trådar sagt min mening om vissa trådar o synpunkter. Kan man inte stå för visa saker vägrar jag att svara........Tyck vad ni vill??!!! TS: va tråkigt det blev.....synd!!!

Svar på tråden Jag hatar min katt !