• Tjofsen

Fler som kämpar med sin motionscykel?

Hej.

Jag är en nybliven lycklig ägare till en efterlängtad motionscykel. En enkel och bra - ingen ren spinningcykel alltså.

Finns det fler där ute som vill haka på här och puscha varandra, diskutera puls och sporra varandra att cykla???

• Svar på tråden Fler som kämpar med sin motionscykel?
  • Piaf

Nej, men en som VILL HA en!!!!

Var lycklig du!!

Glad

En dag....

Pay it forward
  • Tjofsen

Du det här var ett kap....1995:- på www.maxpuls.se  En Casall och allt.

Fraktfritt hem till dörren.

Det är aldrig försent!!!

• Nikitastar

Nej, men sambon har cyklat sönder våran. Remmen gick av efter många svettiga mil.
    Själv e ja ute å går, å går, å går... Ska gå ner MINST 10 kg.

• Piaf
    Tjofsen skrev 2007-08-10 16:15:13 följande:
    Du det här var ett kap....1995:- på www.maxpuls.se  En Casall och allt. Fraktfritt hem till dörren. Det är aldrig försent!!!
    Som sagt, en dag... när vi inte är mitt uppe i massa annat.

Vet redan vart den ska stå Flört
    Pay it forward
  • Mammanseko

Vi har blivit erbjudna att få en gratis av svärfar. Han är prylbög och har två nämligen!

• Tjofsen

issapissa: ta den för sjutton....helt klart

• Grenna

Japp - har min framför tv:n så det finns inga ursäkter (dåligt väder, barnvakt osv) som funkar längre...

Tycker det är jättesmidigt att kunna välja själv när jag vill (och det passar) att träna. Fast jag kompletterar med hundpromenader och försöker komma i gång att springa också - ska ner några kilo bara för att inte slita på knäna för mycket.

Har hittat en 60 minuters förbränningspass så det försöker jag köra några gånger/vecka. Svettigt blir det!

• Tjofsen

Grenna: äntligen nån som har och som utnyttjar den. Vad är det för pass du kör? Nåt du har nedskrivet?

• Mammanseko

Nu har vi bestämt att vi ska ta hem den!

Svar på tråden Fler som kämpar med sin motionscykel?