• mamyleine

Pops alkoläsk finns de kvar?

Jag minns att när vi var 15 brukade vi dricka pops men jag kom på nyligen att jag inte sett detta på flera år. La dom ner den eller heter de något annat fast vi kallade de för pops? Var en grön flaska och var skit gott minns jag

~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
  • Svar på tråden Pops alkoläsk finns de kvar?
  • hug me

hihi, drack oxå de när jag var 15

ღ mamma till 2 prinsessor ღ
  • mamyleine

Ja men då fanns de nått som hette de alltså . Jag skulle vilja dricka det igen fast inte sett det på systemet så kanske inte finns längre

hug me skrev 2007-08-10 17:30:48 följande:
    hihi, drack oxå de när jag var 15
    ~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
  • IntravenösFylletös

sen fanns det nåt som hette crush med.
    finns de med?

kanse få ta sig en tur till apoteket röda näsan då *s*

• sstl

Ooo minnen jag får när jag tänker på pop alcoläsken. Farligt god.
    Har inte sett den på säkert 10 år (oj gammal jag är ). Tror de tog bort det för den var så farlig, smakade bara läsk inte alkohol. Många som drack för mycket pop.

• hug me

tror inte de finns längre, men å andra sidan är jag aldrig in på systemet hellreFörvånad

• WhiteTrash

Ååååh, vilka minnen! Fick min första fylla med pops!!
    Finns dom kvar??

• hug me
    sstl skrev 2007-08-10 17:33:44 följande:
    Ooo minnen jag får när jag tänker på pop alcoläsken. Farligt god.Har inte sett den på säkert 10 år (oj gammal jag är ). Tror de tog bort det för den var så farlig, smakade bara läsk inte alkohol. Många som drack för mycket pop.
    är 10 år sen jag var 15
  • Natasias mamma

peters pops! vilka minnen.. nam nam Cool

• mamyleine

Hehe kul att fler kommer ihåg den goda drycken. Åh jag hade velat dricka den nu minns smaken så himla gott

• WhiteTrash

Åh, det fanns nån typ rosaaktig också va? Persika eller nått, kan det stämma?

Svar på tråden Pops alkoläsk finns de kvar?