• mamyleine

Pops alkoläsk finns de kvar?

Jag minns att när vi var 15 brukade vi dricka pops men jag kom på nyligen att jag inte sett detta på flera år. La dom ner den eller heter de något annat fast vi kallade de för pops? Var en grön flaska och var skit gott minns jag

~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
  • Svar på tråden Pops alkoläsk finns de kvar?
  • mamyleine

Hehe gör inget om ämnet går OT hehe, bara kul.

Jag minns att många gillade dom där chipsen för mig var dom nog aldrig en favorit :-P

Stratto skrev 2007-08-10 17:47:01 följande:
    mamyleine:Håller med! Då skulle jag ha tatt med mig en påse vinägerchips till nutid också (OT i know, sorry)
    ~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
  • LostInLiam

Oooo jag känner det härliga fjortis ruset bara jag läser ordet "Pops" hahahahaha...

Vi drack en gul flaska som det var banan och ngt mer i?

• astri

Åh, Peters Pops och Two Dogs var ju bara ett måste förr
    *saknar*

• mamyleine

Den minns jag inte hur såg den ut? :)

virrr skrev 2007-08-10 18:41:03 följande:
    Och TNT
  • virrr

Dom såg ut som dynamit nästan, gröna och oranga och jag tror det fanns röda också.
    Lite konstiga att dricka ur då öppningen var ganska stor. Ingen som minns dom. Dom fanns iallafall för 11 år sedan.

• bellanbus

Åh Hooch....dem minns jag!

Wine cooler finns på bolaget här iaf...

Välkomna till Effelltown....
  • WhiteTrash

Men det kan inte hända att de finns som beställningsvara?

Svar på tråden Pops alkoläsk finns de kvar?