• mamyleine

Pops alkoläsk finns de kvar?

Jag minns att när vi var 15 brukade vi dricka pops men jag kom på nyligen att jag inte sett detta på flera år. La dom ner den eller heter de något annat fast vi kallade de för pops? Var en grön flaska och var skit gott minns jag

~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
  • Svar på tråden Pops alkoläsk finns de kvar?
  • Stratto

Och Hooch fanns ju också. Ingen som minns dem?

Eller Wine Cooler? (nån blå/grön flaska med blå etikett med silvertext)

• IntravenösFylletös
    Stratto skrev 2007-08-10 17:39:07 följande:
    Och Hooch fanns ju också. Ingen som minns dem?Eller Wine Cooler? (nån blå/grön flaska med blå etikett med silvertext)
    wine cooler finns väl fortfarande?
    väldgt god den med
  • hug me
    Stratto skrev 2007-08-10 17:39:07 följande:
    Och Hooch fanns ju också. Ingen som minns dem?Eller Wine Cooler? (nån blå/grön flaska med blå etikett med silvertext)
    just de fanns ju med
    ღ mamma till 2 prinsessor ღ
  • Stratto

paraflaxdrinken:

Va?! Finns den än? Vart vart?
    Tycker jag kollar varje gång jag är in på bolaget men ser den aldrig

• IntravenösFylletös
    Stratto skrev 2007-08-10 17:40:55 följande:
    paraflaxdrinken:Va?! Finns den än? Vart vart? Tycker jag kollar varje gång jag är in på bolaget men ser den aldrig
    va visst längesen ja va ute

har dock för mig att man kan beställa på puben å så
  • WhiteTrash
    Stratto skrev 2007-08-10 17:40:55 följande:
    paraflaxdrinken:Va?! Finns den än? Vart vart? Tycker jag kollar varje gång jag är in på bolaget men ser den aldrig
    Ställer samma fråga! Är det möjligt att de finns utanför storstadsregionerna?? Har aldrig sett den i norrbotten 

(haha, norrbotten och norrbotten... Piteå, Luleå, Älvsbyn...Övriga städer och byar har jag inte kollat)

Kan pops finnas i finland?
  • Stratto

paraflaxdrinken:

Ja den fanns att beställa på typ en krog i hela Borlänge. Men det var lääängesen. Attans den var ju apgod

• mamyleine

Åh varför kan man inte åka tillbaka till början på 2000 talet och hämta alkoläsk som var riktigt god :D

~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
  • Stratto

mamyleine:

Håller med! Då skulle jag ha tatt med mig en påse vinägerchips till nutid också (OT i know, sorry)

Svar på tråden Pops alkoläsk finns de kvar?