-
-
Svar på tråden Floda, Lerum, Gråbo och kanske några Partillebor
-
hej hopp här kommer jag, passar på efter ett maratonpass med barnvagnen.
Äntligen somnade lill plutten... Phu!!!
gnälligt värre i värmen så nu sover han gott i vagnen ute på gräsmattan.
Hur är det med er andra?
-
Nu hittade jag hit oxå!!!
-
Heeeeej......vad kul...den här tråden hänger jag gärna med på!
-
nu såg jag denna tåd. är jätte gärna med
-
Hej på er alla!
Ska vi sikta på en träff till snart? Mitt förslag är långpromenad med fika el kanske pickninck torsdag nästa vecka (om vädret är bra). Mötesplats vid stationen i Floda denna gång? -
Lägger till i favoriter...
Ursäkta att jag varit lite frånvarande ett tag men nu är jag nog snart tillbaka.
Moas inskolning börjar idag och gubben börjar jobba i morgon...
-
Lägger till favoriter jag med...
Har liksom MOA inte varit inne så mycket den senaste tiden, min lilla Christoffer är nu 2v o 4 dagar så man har haft/har en del annat för sig. Kan inte förstå vart dagarna tar vägen.
I dag har jag varit nere i Lerum på återträff med föräldrargruppen, det var trevligt att träffa alla med bebisar.
Sambon har semester denna vecka med, himla skönt! När han börjar jobba sedan har han varit hemma i 6 veckor, vart tog de vägen?!?
Fast han ska bara jobba 4-dagars veckor, alldeles lagom tcker jag.
Hur har sommaren varit för alla er andra?
Läste snabbt att några från tråden hade träffats o att det ev snart blir en träff igen, vad trevligt.
För min del är det så himla svårt att komma iväg, med en sexårig som slutar 11.15 och en åttaåring som slutar 13.30, det är många tider att passa...
Men jag hänger gärna kvar i tråden o håller lite koll här...
Bra Mamma Björck att du tog på dig att fixa ny tråd, kände att det inte var min starka sida riktigt. Har det redan gått tre månader sedan sist?
-
Joseb
min man har varit hemma sen den 29 majoch börjar jobba i morgon. Har gått något rusktigt fort, men jag tror att det beror mycket påd et tråkiga vädret att man inte kunnat hitta på så mycket... Man har mest varit inne och degat och allt har flytit ihop till en lång gegga....
-
JoSeb: jag blev alldeles förvånad när jag inte kunde skriva mer i tråden! Så då tog jag tag i saken och startade en ny!!
Min kille är ju så stor nu, 3 månader och en vecka drygt!!
Och så här fin var han när vi var på bröllop i helgen!
-
Jag vet fortfarande inte riktigt hur tjejerna ska gå på förskolan så jag lämnar nästa veckas promenad lite öppen. Kan jag så gå jag väldigt gärna med!!