-
-
Svar på tråden Floda, Lerum, Gråbo och kanske några Partillebor
-
mamma björck:
så fin han va!
när är han född?
min lille är född den 7 maj så han är 14 veckor nu.
ang nästa torsdag så komme rjag inte att kunna torsdagar då jag ska gå på babaymassage med Rasmus.
från den 23 aug.
och fram till 4 okt.
min dotter är på förskolan tis-tors 9-14 ,
-
Källan: Visst va han fin!! Han är född den 4:e maj så de är nästan lika gamla!
Var på bvc idag och fick första sprutan och då vägde han 5640 och var 61,5 cm lång.
-
Mamma Björck - tack för länken först o främst!
Då skiljer det inte många dagar på våra pojkar, P är född på Valborg så då skiljer det bara 4 dagar. Vi var oxå o vaccinerade i tisdags, första trippeln, o han hoppade till när sprutan gick in men ingen gråt, ingenting. O han är biffig med 7500g o 63 cm lång. Inte undra på att jag är trött i armarna
-
MeanJean: Det var så lite så! Jag blev avstängd från att skriva inlägg i gb i två timmar efter att jag försökt vidarebefodra länken till alla!! Någon trodde jag levererade spam!!
Då är det lite skillnad på våra pojkar!! 2 kilo nästan!!
Maj ställde fram en snurrande karusell framför Theo, han skrattade så att han nästan kiknade, har inte hört honom skratta så förut!! Sprutan reagerade han inte nämnvärt på heller. Men det är ju klart.......de är ju blivande män!!
-
Vi tar en annan dag, nästa torsdag var bara ett förslag!
-
vilken dag man än väljer så kan några och andra inte!!!
-
Mamma Björck:
vi vaccinerade våran lille den 6 aug.
han var riktigt gnällig sen på em,
och fick feber,
min lille kille vägde då 7290 och var 62 cm.
så vi har också en stor kille.
tyvärr är det så att det alltid kommer att vara så att inte alla kan , men det är alltid trevligt att träffas dom som kan.
så om ni betsämmer för torsdagar så följer jag gärna med när babymassage är slut.
under tiden kan jag följa er här i tråden. -
Så var det en dag när man knappt kommer utanför dörren...
sämsta sommaren på länge!
-
Mmmm, man har fått simhud mellan tårna....
Man får lite gjort inomhus iaf!
-
Vadå, tråkig sommar?? Idag har vi varit på Torp Köpcentrum i Uddevallla. Gubben älskar det inte direkt men jag gör. Igår blev det shopping på Smögenbryggan. Rea överallt och inte massor av folk.