• sucos

    Hej alla 22-åringar som är i v 11 :) Se hit!!!

    Hej alla unga mammor :)

    Nu är man i v 11 och känner att det vore kul att träffa lite andra "mammor" och deras magar och kanske fika och tjöta lite om alla våra "problem" och underbara stunder :) Vet inte hur d är med er men jag känner att man blir väldigt ensam ibland när man e den enda i vänskapskretsen som skall ha barn för första gången.

    Hör gärna av er för det vore kul att följas åt tillsammans!Vem vet, vi kanske kan gå på Gravidyoga eller vattengympa tillsammans sedan :)

    Kramar S

  • Svar på tråden Hej alla 22-åringar som är i v 11 :) Se hit!!!
  • Mia marlene

    Hejhej. jag är 22år fyller 23 i oktober och är i vecka 13. Hur mår du? Kramiz

  • sucos

    hej hej :) jo tack jag mår helt ok..kan inte klaga!Du då?så du e i v 13?Grattis till oss båda vi kom över 12:e veckan :) man har ju vart lite orolig för MF o så...
    Vart bor du då?
    Kram

  • Mia marlene

    jag mår hyfsat, har haft lite problem med illamående. veckorna går fort, är nu i v.16 =) Är du i v.14 nu?

    ska på ul den 19 september och jag längatar så att jag går sönder snart, lite skraj är man ju oxå för man vet ju aldrig men det är bäst att tänka positiva tankar..=)

    jag bor i hällefors.8 mil norr om Örebro. var bor du?
    Kramis

  • sucos

    jag bor i gbg...skall ha mitt ul den 28/9.. så d är ett tag kvar. längtr sååå mycket!

    är nu i v 15 så d går framåt hehe ;)syns inte överdrivet mycke än men d kommer nog.. va lite ruund om magen innan serru haha :)
    kram

  • Mia marlene

    Okej, det syns om jag har tunna kläder på mig, tänk att nåt så litet tillslut blir så stort..=)

    allt är så spännande, men det är svårt att tänka sig att det faktiskt växer en liten plutt där inne i magen..=) det blir nog verkligare när man varit på ul.

    hoppas allt är bra med dig =)

    Kram

  • AmandaAlexander

    tjenare!!
    Ja bor i gbg eller kungsbacka mer rättHemlis
    Ja har 2 knoddar å väntar min 3:dje
    Å ja jag blir 22 å december å ska ha runt den 26 mars..
    Kram på er andra


    Älskar mina underbara ungar å den i magen!!!!
Svar på tråden Hej alla 22-åringar som är i v 11 :) Se hit!!!