• huge smile

Trött på alla fula ps-bilder!

Fler som reagerat på alla dessa PS-omröstningar?

Vissa bilder är ju jättefina, men de flesta är tyvärr bara rena skräpet! Och när man sen läser i tråden så är det flera som skriver "åhh, alla bilder var ju så fina..."! När det i själva verket bara fanns 2-3 fina bilder och resten av deltagarna hade förvandlat den söta lilla ungen på originalbilden till ett rysligt fult porträtt, onaturligt, med gräsliga färger och kontraster, ofta också suddiga/grumliga efter att ps-aren har förstorat upp t.ex. ansiktet på ungen...

Varför kan ingen vara ärlig och säga att bilderna är dåliga?

(dagens i-landsproblem, jag vet... och jag vet att JAG kunde säga till folk i trådarna att deras bilder är dåliga, men eftersom jag inte är en person som har en massa snygga ps-bilder i mitt galleri kommer jag bara att få "gör en bättre själv då" till svar. Vilket jag iofs kan, men inte hinner med. )

• Svar på tråden Trött på alla fula ps-bilder!
  • Momsie

Haha, preciiiiiis min åsikt, digitaliserad hötorgskonst *kräks*

• devega

jag håller med dig helt och hållet. de flesta bilder är faktiskt fruktansvärda. och ber man om kritik så ska man ju få konstruktiv sådan.

• huge smile

Ja, men oftast får de ju ingen kritik, inte i omröstningarna iallafall.

• huge smile

Jag ser att det inte är jag som är konstig som tycker så här...

Men vet ni vad som är värst? När folk faktist röstar på de allra sämsta bidragen! :-O

• Hera78

Jag gillar omröstningar och går oftast in och tittar/röstar på de flesta, men ALLA de som rör PS och allt vad det nu heter ignoreras totalt, jag går inte ens in och tittar

• Bling1975

Jag försökte vara konstruktiv i början men jag har gett upp det nu för det var verkligen inte uppskattat. Men ja, kvaliten är verkligen sjukt dålig ibland. Sedan vinner den med mesta rosa fjärilar trots att ungen är helt suddig och man har använt ett filter som blir helt fel.

Stitch längtar efter Lilo 4.0
  • huge smile

Hera78: jag brukar gå in o titta, ibland röstar jag på den proffsigaste, bara för att upptäcka att någon annan (läs: en som ser ut som det jag beskrev i TS) vinner omröstningen. Jag borde kanske också dissa omröstningarna.

• huge smile

Bling1975: haha, ja exakt så är det!

• Kanelflicka

Det finns en sak som är värre. Morphade bilder! Fy....

Svar på tråden Trött på alla fula ps-bilder!