Inlägg från: Trolltoka |Visa alla inlägg
  • Trolltoka

100 +

Tack för infon Emmiez!

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. Novah 13/3-07.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Trolltoka

Va duktiga ni är tjejer! Blir så imponerad av att kika in här och se hur duktiga ni har varit!

Tog en långpromenad idag, vart väl ca 1 timme tror jag. Tog dottern i bärsjalen och hunden i kopplet och gick en vända runt byn. Är iaf nån kilomet + stekande sol... Testade ett par av mina gamla jeans idag å, visserligen stretch jeans i stl 42 (sist jag köpte byxor va i stl 46-48)  och jag kom i dom! Och fick igen knappen och dragkedjan! Jag vart så lycklig så jag visste inte vart att ta vägen. Satt väl inte världsskönast, men dom gick på! Hade dom tillochmed på mig på promenaden bara för att jag var så lycklig att jag kommit i dom! Nu är det bara att leta fram måttbandet och mäta lite igen. Är väl ca 1 månad sedan jag mätte omfång sist nu så... Imorgon om jag orkar blir det ett Yogapass eller en långpromenad igen. Beror lite på hur Novah är i humöret och hur varmt det är ute.

Kram på er alla och fy tusan vad duktiga VI är! Gonatt. *snark*

• Trolltoka

hahahaha.. Ja hoppas kan du alltid! Trodde att jag skulle få göra det å.. Jo pyttsan.. Eller iof.. Gick väl ca 1 mil sammanlagt om dagen i 10 veeckors tid, men det är en annan femma XD

• Trolltoka

Måste tillägga... De nyaste byxorna, som inköptes för ca 5 månader sedan.. När jag reser mig upp och tar några steg hamnar dom vid anklarna. Skitkul... Eller inte alls eftersom de är de skönaste jag har haha....

Har hittat ny favoritgodis. Viktväktarnas fruktkarameller. En liten påse kan räcka i flera veckor.

Vet ni vart man kan köpa stegräknare billigt?

• Trolltoka

Är ju iaf lite motion att gå i skogen och leta och plocka svamp. Tänk vad många gånger man böjjer sig upp och ner för att plocka? Och gå i den där ojämna skogsmarken? Är faktiskt mer motion än vad man tror. Och man rör ju faktiskt på sig!

Härligt Theorese! Är ju så härligt och glädjande att hitta ett par byxor som är snygga och som sitter snyggt! Önskar jag kunde göra detsamma....

Försökte komma i mina älsklingsjeans idag... Jo jävlar.. Glöm och dröm säger jag bara! Där räcker det inte med några futtiga 15kg bort inte... Krävs nog mer ett halvt ton (känns som det för tillfället....)

Tog en promenad igår också. Så TVÅ långa promenader denna vecka Ujjj vad stolt jag känner mig! Men vilken abstinens efter att få väga sig då! Kommer inte åt våg förens i slutet av september! Hua...

Hm... Undra om det är totalt omöjligt att på ca 18 månader att ta sig från stl 44 till 38-40? Hoppas jag får vara kvar här hos er tills dess... Behöver verkligen eran peppning, glada berättelser och motivation. Ni är verkligen helt toppen tjejer!

• Trolltoka

Mava - Klart som tusan du får vara med här! Hoppas du ska trivas i vårat lite halvtokiga gäng (förlåt tjejer.. Inget illa menat *fniss*)

• Trolltoka

Träningspass? Måste man göra sånt också.... Hm.. Då har jag visst missat något *fniss* Räcker det inte med att bära runt på en liten 4kgs klump och promenera med ett helvilt 25kgs muskelpaketsmonster? Det tar jag som mina träningspass iaf Just nu känns det som om jag har GOTT om tid att gå ner i vikt och några storlekar på Har iaf tagit 3st långpromenader denna vecka. Det är 3 långisar mer än vad jag brukar så

Mava - Det låter som bra motion de! Är iaf en motionsform man inte kommer undan ifrån *skratt*

• Trolltoka

NEJ NEJ NEJ! Sånt får inte hända! Sånt får verkligen inte hända.... Urs å fy tusan alltså... Vet inte vad att säga, finns inga ord som lindrar er sorg.. *sänder många tankar och kramar*

• Trolltoka

JCA Härligt jobbat tjejen! Jo vi vet ju om din "dåliga" sommar som tydligen inte varit allt för dålig endå!

Ja... Jag är ju inte så jätteaktiv för tillfället, känner att jag inte har allt för mycket att säga just nu.. Är nog ganska inaktiv på forum överhuvudtaget just nu... Tog iaf 3 stycken långpromenader förra veckan. Denna vecka har det inte blivit en enda... Dottern har varit så satans pigg och sovit lite på nätterna så har inte haft energi. Men imorgon ska jag och shoppa ett par byxor! Tycker jag att jag gjort mig väl förtjänt av. Ska bli kul att se vad det blir för storlek denna gång. Kunde iaf ha medium på klänning i somras så hoppas hoppas jag tappat några storlekar till... Har till slutet av -08 på mig att ta mig ner till 38/40.... Kommer som sagt inte åt en våg förens i slutet av sept. Så kan till min stora sorg inte uppdatera listan än :(

• Trolltoka

Urs... kan inte läsa sånt utan att gråta floder.. ord räcker inte till i sånna här tillfällen..

Svar på tråden 100 +