100 +
Theorese--> Åh, håller tummarna!! karln min har sökt jobb i din stad för ett par veckor sen och när han nu hörde sig för vad som händer så hade de inte bestämt sig en. Så håll en tumme norrut du med är du rar Gick bra med handen, men jösses vad med folk!! Fy bubblan för Akkis i eftermiddagsrusningen! Blärk!
Nästa gång blir det en fika - ok?
Emmiez--> Försök att inte ha en massa dåligt samvete över maten. Antingen så äter du skiten och mår gott, eller så tar du tag i det och struntar i sockret redan nu för att lugna själen. Ingen mening att gå och må dåligt!! Det är så förbannat kort tid man är gravid, och som ni kämpat så ska du baske mig njuta nu de stunder du kan. Unna dig lyxen att må bra både i kropp och själ!
Ang vikten så vet du ju att det inte är några större problem egentligen. Gick själv upp nästan 40kg med dottern. Men vad fasen - sålänge man mår bra!
*kram* på dig. Och njut nu!! Klappa magen lite från mig med
Sweetie--> Igår när jag var på Kappahl så provade jag deras 20-serie. Expediten förklarade att de är de vanliga storlekarna/2 i princip. Gissa om det var självförtroende-boost att komma i ett par D20 (fast med konstig ring runt magen) Kunde inte riktigt motivera mig att köpa dem dock när jag hade ett par jeans i exakt samma färg på mig...
Men ändå!
Är så jäkla skönt att kunna ha jeans på sig. Insåg på jobbet idag att jag måste skaffa skärp till byxorna, har ju en del grejjer i dem (väger typ 6-7kg mina byxor!) så de börjar åka ner lite Mycket trevligt!
NÄe, om man skulle krypa ner i sängen kanske. *gäsp* Hoppas det blir fint väder imorgon för då ska jag ta en låååång promenad när jag lämnat barnen (så spännande i min bok nu!).
*kram* på er gobultar!