VÄLKOMMEN MARTINA 3! Kul med lite nytt folk.
Chania: Fasen, får du i dig pressad grapefrukt naturell? Jisses, jag skulle se ut som ett russin i ansiktet! *s*
Vad är "Varm batong med örtsmör" för något? Lät spännande. Ägg är ju så himla bra. Det är en av mina favoriter, det går att göra så mycket med.
Jag tycker det låter som att du har en bra matfördelning. Det där med fiskar är ju för att det är för mycket föroreningar i som man ska begränsa. Likadant med att det KAN finnas bakterier i kattbajs osv. Men eftersom det är en begränsad period är det lika bra att undvika. Tror inte risken är så stor egentligen.
HAMNADE I VÄRSTA MARDRÖMSSCENARIOT IGÅR
Vi hamnade mitt i huliganbråket igår i älvsjö. Mitt på dan kl 16:15.
Det är en av få ggr i mitt liv jag har varit riktigt rädd. 200 svartklädda huliganer med knogjärn och tandskydd som rusar mot dig. Vi kunde inte komma undan folkhopen heller så jag o syrran ställde oss bakom en lyktstolpe och hade Ella 3 år bakom/mellan oss. Fy 17. Adrenalinet sprutade och hjärtat höll på att hoppa ur kroppen. Massor av poliser så klart, men de låg liksom sist. Såg sen när vi kom på bussen att det var full fight, batonger hit o dit. Döläbbigt. Ella blev inte rädd. Hon fattade ju liksom inte. *huu*
Det vill jag aldrig mer vara med om. Snacka om att man känner sig sårbarn när man är ute med barn och det händer nåt sånt här. Näe, jag var skakis hela kvällen. Jag läste på DNs hemsida sen att det var extremister från AIK o motståndarna som hade gått ut för att göra upp. Läskigt när man inte har nåt med det att göra.