Inlägg från: Theorese |Visa alla inlägg
  • Theorese

100 +

Fast jag måste ju erkänna..jag bor ju inte inne i smeten utan ute på landet...jobbar ju visserligen inne i stan, men vi samåker jag och maken och han jobbar "längre bort" än jag så då blir det han som kör... Skönt med en stolt och glad Jojja!!

• Theorese

Er tumhållning hjälper!!! Ska på intervju på onsdag...en hel förmiddag...*woaha*

• Theorese

hmm...det är konstigt det dr. Igår var ajg i stockholm på kvällen åkt med sista tåget hem, var på pressbyrån innan för att köpa lite lektyr sa till mig själv att jag faktiskt fick köpa även något gott, en bit choklad eller så...tror ni jag köpte något, nej, inte likte mig. Nu sitter jag och förbereder mat och fika inför morgondagens besök, har köpt både choklad och grädde för att baka något riktigt smaskigt...tror ni jag hittar något bra recept? Nej... Det här är inte jag...

• Theorese

Ja visstär det skönt at det är så, bara så olikt mig... Hittade ett reept till slut men vet inte om jag är direkt sugen på det, nåja vi får hoppas att maken oh gästerna tycke om det.

• Theorese

Lindarius, vad tråkigt, hoppas hoppas att det går att justera med kosten!!

Spinning blev det inte i morse, känner att jag har en infektion på G och jag vill inte riskera att vara sjuk imorgon under intervjun. Vill så gärna ha det här jobbet, måste tagga ner mig lite så att jag inte blir superbesviken om det inte blir som jag vill samtidigt så vet jag att taggarna hjälper mig att prestera...

• Theorese

J fer- Välkommen hem igen, härligt att läsa att ni haft deet bra.

jojja- intervjun är imorgon...håll tummarna...

• Theorese

MrsK, kul att se dig igen!!

Emmiez, visst är det lustigt det där att ensamhet kan skapa sug. När jag är ensam hemma så kommer suget och med någon slags autopilot så styrs mina steg till köket... Nu finns det ju sällan något där efter som maken får gömma undan hans goda men det är bra märkligt hur man fungerar...

• Theorese

Massor av kramar till Pisan! Du är kanon! Kankse vart det bara lite för mycket på en och samma dag för dig när du ringde din läkare idag när du vart hos både dietist och psykolog innan.

Har mätt mig nu på morgonen, nya mått finns att beskåda i min blogg theorese.blogg.se Inte stor skillnad i vikt sen sist men en hel del cm har ändå försvunnit.

Nä nu ska jag ut och hämta tidningen och sen äta lite frukost innan denna torsdag tar sin början, bir stressigt med crawl i kväll samt storhandling, får besök av min familj i helgen så då gäller det att det finns middagar och frukost hemma...

Hoppas att ni alla får en bra dag!

Svar på tråden 100 +