• ulricaa

Move and walk-tråden!

Suz: härligt att ni hade en bra bedömning också!!!
    Liam o Jolina har ju hamnat i samma grupp!!!! JIPPI!!!     

Ska ni bo på m&w?

Jag ska ta med mig bägge assistenterna (en i taget) och sista veckan hoppas vi att förskolepersonalen kan komma ner. Båda de pedagogerna som Liam är med, är intresserade, så nu hoppas vi att rektor tycker att det är en bra idé också!

Tänk va underbart om alla som har hand om Liams dagliga träning lär sig hur man tränar med honom enl M&W-metoden!!!

Adams: Stockholm har avtal, men så många sökande att alla inte får åka. M&W anser själva att de har ett mycket gott samarbete med Sthlms läns landsting och att politikerna är "genuint intresserade... " (läser i move & walkbladet)! Man håller också på att söka nya lokaler...

Jag har fått 95% klart med att vårt landsting betalar Liams vistelse!
    Håller också på att söka "tillfälligt utökade timmar"  enl LSS för att både jag o assistenten ska kunna ta ut timmar under vistelsen.

stolt mamma till Dancing Soul Liam
  • ulricaa

Adams: aha... *håller tummarna* annars får ni söka fondmedel... det blir jag nog tvungen till om vi ska åka i vår igen! För två träningspass så nära varann betalar de absolut inte!!!

• ulricaa

Hur gör ni med jobbet? Eller är ni f-lediga fortfarande? Hur gick det Elfsborg?

• ulricaa

aha, har jag inte ens tänkt på...

• ulricaa

Ja, vi har ju fått det... samt, jag har fått 90 asstimmar extra för träningsperioden !

• ulricaa

Nej, vi i början av tråden ska alla åka för första gången i höst! Hoppas ni hinner!!! Förstår att det blir tufft med en liten bebis!

• ulricaa
    BabyBoo80 skrev 2007-09-08 15:34:01 följande:
     Fruktansvärt trist för dom som inte har möjligheten pga att kommunen kanske inte betalar med tanke på att det är rätt dyrt. Dom som fått som vi rätt till att det är en förlossnings skada..ni har rätt att gå gratis en gång per år..bara så ni vet!
    Går kommunen in och betalar??? Eller menade du landstinget?

Ang rätt till träning en gång/år; var finns det nedskrivet? Har jag aldrig hört!
    Här blir man beviljad om det finns pengar i potten. Och om det inte finns nån annan i kön som varit där för ännu längre sedan...
  • ulricaa

Suz: vilken tid har ni? Liam ska träna mellan kl 14 o 16.

• ulricaa

jag funderade på att ringa Eldorado o be att få komma dit o titta... är ni intresserade... eller har ni redan varit där så det räcker?

• ulricaa

Åh, Jozze, va lycklig jag är för Julias skull! Kan tänka mig att hon är stolt!!!

Stor kram till henne o er andra!

Svar på tråden Move and walk-tråden!