• NovaUnique

(¯`°•.¸ Svenskar i Tyskland - drei¸.•°´¯)

Här kommer så tråd nummer tre för oss svenskar i Tyskland!

• Svar på tråden (¯`°•.¸ Svenskar i Tyskland - drei¸.•°´¯)
  • NovaUnique

en Anme - är du OCKSÅ gravid?! Haha - jag TYCKTE mig kunna se en liten bula på din mage då vi sågs i parken, men inte sjutton vågade jag fråga, tänkte att du kanske som jag hade en bulle kvar på magen efter förra graviditeten! Grattis till dig med förstås!

(¯`°?.¸ ღ Mamma till Michaela ღ ¸.?°´¯)
  • Appeltoss

Grattis till er oxa, Lottschen och Anme!! Alltsa den här traden verkar ju jobba pa ordentligt med att förhöja antalet barn i Tyskland!

• Lottschen

Tacktack alla Ja eftersom tyskarna själva är sa daliga pa att föröka sig far väl vi svenskar hjälpa dem lite pa traven Härligt med malgang snart Anme! Själv längtar jag för närvarande mest efter att nästandygnetruntillamaendet ska ge med sig.

• Axa

TyskMamma, Lottschen och Anme:
    GRATTIS - då är vi FYRA !! Vi gör också vårt bästa för att hjälpa de stackars tyskarna ...

• NovaUnique

Nämen jösses!
    Jag får nog ta och hålla mig härifrån ett tag - tänk om det   S   M  I   T   T   A   R   !!!!???

Grattis till dig också Axa!

(¯`°?.¸ ღ Mamma till Michaela ღ ¸.?°´¯)
  • Lottschen

Axa
    Underbart! The more the merrier
    Ja akta dig Nova Unique, fniss

• katinka1

Grattis till er allihopa gravida - hoppas det smittar av sig

• Appeltoss

Grattis Axa!! Är det en svensk övertagning av Tyskland som pagar?! ;-D

• Kornblume

Smitta? Da började kanske epidemin hos mig, jag har en sjuveckors sötnos hemma hos mig nu! Lite trött nu, med tva barn är jag liiite mer sysselsatt än innan. Grattis till er allihopa! Undrar om det kommit till nagra barn i Tyskland utan alla utlänningar. Hmm. Just det, maste ga till ambassaden och skaffa svenskt pass till den yngste sonen kom jag pa nu...

• katinka1

Kornblume: Grattis till plutten! Gick allt bra? Då kan du ju börja med att ta passkort på din älskling. Det kan ta ett tag innan de blir bra.... Kul att alla ska får barn eller har fått barn!!

• Lottschen

Kornblume
    Oh, grattis! Hihi, min lille 2-aring är 4 dagar pa sitt passkort, och det togs direkt hos polisen, jag fick halla honom med en gigantisk vit haklapp pa mig som blev bakgrunden. Haller med Katinka och hoppas att allt gick bra!!!

• TyskMamma

Min lilla Sophie(2) har "bara" ett tyskt pass men dubbelt medborgarskap. Hur skaffar jag ett svenskt pass till henne???

Svar på tråden (¯`°•.¸ Svenskar i Tyskland - drei¸.•°´¯)