• Skogsflikkan

jysk skötbord

Nu har jag letat som en galning.. eller iaf så mycket jag kan efter en bild på skötbordet som de säljer på jysk. Har varit runt här i stan å försökt se efter det, men de har ingen visning på det. Kollade även på deras hemsida, men hittade inget där heller... Någon som har en bild på skötbordet därifrån? Det ska visst vara vitlaserat...

• Svar på tråden jysk skötbord
  • Mitt hjärta är hemma

jysk.netset.se/&famid=0&manid=1&oid=etailer-product&catgr=0&cat2id=44&_locale=1&viewMode=1&prodid=154

• Mitt hjärta är hemma

Om direktlänken inte skulle funka som den skall är det in i deras webbutik, sedan produkter - barn&ungdom, - sängbord.

• Skogsflikkan

Direktlänken funkade, tack så himla mycket!!!

• Mitt hjärta är hemma

Så lite så, var inne där igår för att kolla efter madrasser och mindes att jag sett ett skötbord någonstans.

• zasata

vi kollade på det när vi köpte, me ndet kändes inte alls stadigt.

• hysteria

jag måste bara lägga in en liten synpunkt.. ALLT vi har från jysk har varit skit.. vingligt och ostabilt. Själv hade jag nog sett mig för efter nån annan, men det är upp till dig men åk till affären och kolla om dom har nån monterad och skaka och häng lite i den så du vet!

• Skogsflikkan

micro
    Har ju inte bestämt att jag ska ha det.. kollar runt på lite annat med.. men vill ha så många dörrar öppna som möjligt nu till en början... Sen får vi se vad det blir, men vill gärna ha en som man kan göra om till byrå sen...

Så om någon kan tipsa om ett skötbord som inte kostar mer än 1500, så får ni gärna komma med tips .

• Jolinsmamma

Det skötbordet har vi (och även sängen till) och det var inget fel på det..har varit jättenöjd. Idag har vi det som byrå och hyllor åt våran dotter, men snart får vi sätta ihop det igen, till kommande bebisen.

• linhol

Vi har köpt både skötbordet och sängen. Har dock inte hunnit montera det än Har däremot två kompisar som oxå har det och de är supernöjda. Därför vi oxå köpte det...

• Annamus

Jag rekommenderar skötbordet Elfa, perfekt med mycket förvaring och allt. Jag köpte ett begagnat ett och gjorde en ny dyna till det, finns i mitt galleri. Annars tror jag det går på 1300 på barnens hus nytt. Men det på jysk har jag tittat på mycket, det ser snyggt och praktiskt ut. men jag har hört en del knorr om det, så jag lät bli helt enkelt. Bland annat hördes det ta 3 timmar att sätta ihop. haha. kan jag tro om det var jag som skulle göra det iaf.

Svar på tråden jysk skötbord