• Skogsflikkan

jysk skötbord

Nu har jag letat som en galning.. eller iaf så mycket jag kan efter en bild på skötbordet som de säljer på jysk. Har varit runt här i stan å försökt se efter det, men de har ingen visning på det. Kollade även på deras hemsida, men hittade inget där heller... Någon som har en bild på skötbordet därifrån? Det ska visst vara vitlaserat...

• Svar på tråden jysk skötbord
  • Mitt hjärta är hemma

Om du just är ute efter skötbord för under 1500 kr finns ju precis hur mycket som helst att välja på! Idag köpte jag ett begagnat "Sniglar" från Ikea, 100 kr kostade det (249 nytt). Ikea har flera andra dyrare varianter och på Blocket bara vimlar det av både fina och fula skötbord. Även helt nya brukar väl kosta under 1500 kr förutom de allra lyxigaste (? - tror jag) så ni kommer säkert hitta något som passar er.
    Ni gör helt rätt, man skall hålla alla möjligheter öppna.

• Skogsflikkan

Nja.. lite begränsningar finns det väl egentligen.. det måste vara i någon form av vitt (för alla andra möbler på toaletten är vita).
    Vill gärna ha en form av byrå, men skötdelen får inte vara så att man sköter barnet när man står vid kortsidan... Skulle vilja ha en byrå av nåt slag... hittade ett idag när jag var ute å kollade.. men det var ju inte en byrå...
    Sökte efter skötbord på blocket idag, men tyckte inte jag hittade nåt av intresse... tyvärr så passar inte sniglar, å då inte på grund av att de e billigt eller nåt sånt, men vi har en skötbädd, å den skulle inte få plats på själva sniglarbordet.

• 0Love0
    Skogsflikkan skrev 2007-08-15 19:46:51 följande:
    microHar ju inte bestämt att jag ska ha det.. kollar runt på lite annat med.. men vill ha så många dörrar öppna som möjligt nu till en början... Sen får vi se vad det blir, men vill gärna ha en som man kan göra om till byrå sen... Så om någon kan tipsa om ett skötbord som inte kostar mer än 1500, så får ni gärna komma med tips .
    Finns på ikea för 300...
  • miiian

köpte först Leksvik byrå/skötbord på Ikea,men var inte det minsta nöjd.
    min syster har Jysk både säng och skötbord och igår blev det inhandlat.
    skötbordet är monterat och fixat och hur stabilt som helst
    det är gott om plats och mycket förvaring och vårt är inte det minsta ostabilt!

• time

finns inte spjälsängen kvar på Jysk längre?

♥ gravid v. 24 - beräknat 7 dec ♥
  • miiian
    time skrev 2007-08-16 14:49:12 följande:
    finns inte spjälsängen kvar på Jysk längre?
    jodå den finns kvar,men inte på nätet.
    vi blev oroliga men frågade i butiken,där hade dom den =)
  • MissWhiskey
    hysteria skrev 2007-08-15 18:17:56 följande:
    jag måste bara lägga in en liten synpunkt.. ALLT vi har från jysk har varit skit.. vingligt och ostabilt. Själv hade jag nog sett mig för efter nån annan, men det är upp till dig men åk till affären och kolla om dom har nån monterad och skaka och häng lite i den så du vet!
    har både skötbordet och två spjälsängar och de är superstadiga.....
  • IntravenösFylletös

är det skötbordet "nikolaj" ni kollar efter så kan ja rekommendera det!
    jättestadigt, bra höjd och toppen att man kan ha det som bokhylla sen!
    vilket vi har och de hurtserna har vi som nattduksbord

finns bilder i mitt galleri. "kaspers rum"

Din finne långt upp i röven
  • Fam Wahlström Gunnervik

Hur är det med spjälsängen där, är botten höj o sänkbar på den?

Jag tittade lite på den igår men såg inget så..

Svar på tråden jysk skötbord