Inlägg från: Lantani |Visa alla inlägg
  • Lantani

Vad tycker ni om mitt badrum?

Behöver lite tips på vad jag kan göra med mitt badrum. tycker att golvet är så förbannat fult och äckligt, men inget hyresvärden gör något åt. golv brunnen är otroligt rostig, men den hoppas jag de fixar och då måste de nog fixa golvet också skulle jag tro.

Bor i hyresrätt.
    Vill gärna ha lite tips på förvaring då det enda förvaringen vi har till badrumssaker är det skåpet ovanför vasken (som vi själva satt dit, satt ett som var dubbelt så litet innan). Så hur kan man fixa med mer förvaring på toaletten?

Tacksam för kommentarer och tips.

• Svar på tråden Vad tycker ni om mitt badrum?
  • Lantani

det där med pennan lät intressant. hade ju varit en roligt ide. slippa det fula

• Lantani

okej. det där med hyller över toaletten har jag inte haft en tanke på. kan man ha vanliga trähyllor även på toaletten? typ från ikea eller något då?

hade ju varit bra om man kunde ställa lite schampo och sånt som man ska använda när det man har tagit slut.

• Lantani

vet ni var sådana hyllor finns? alltså de som står på golvet men hyllorna är över toaletten?

• Lantani

hittade hylla som man kan ställa över toaletten men den är lite för bred. är precis 60 cm från väggen till väggskåpet och denna hyllan var 60 cm.

• Lantani

ja, och sedan har vi bott här i 3 månader nu och de har fortfarande inte ringt och sagt när de ska byta golvet i hallen och i köket.

Svar på tråden Vad tycker ni om mitt badrum?