• Anonym

Kan man anmäla rattfyllerist anonymt?

Nu har mins våger gott förlångt han kör rattfull, han har gjort detta innan och blev av med körkortet nu har idioten börjat göra det igen.
    Jävla skit stövel om det skulle ske en olycka så hoppas jag på att han bara skadar sig själv.

• Svar på tråden Kan man anmäla rattfyllerist anonymt?
  • Anonym

ring polisen o säg som det är...du kan vara anonym

• Anonym

Ja det ska jag göra, kan man tipsa på vart han kör mm? För jag vet var han kör speciellt till jobb.
    Idioten kan sitta och hälla i sig 5 eller fler starköl för att sedan köra till puben.
    Min syster kan inte stoppa honom vör då blir han vålsdam, åh vad jag har lust att gå dit och banka in vätt i skallen!

• Anonym

Okej men kan man säga namn och var de bor? För jag kan inte registreringsnummret. Jag kan visserligen kolla upp det lätt. Jag är så sur och arg så jag vet inte var jag ska ta vägen!

• Anonym

Nä i hemmet förstår jag att han inte kan bli gripen, han har sin bil i jobbet och ärligt så tror jag inte han är nykter ens då. Han står även på den bilen och vad jag vet så har han bara den. Nä jag ska ringa dit i morgon och hoppas de håller utkik det bästa är att hans jobb är framför polishuset

Svar på tråden Kan man anmäla rattfyllerist anonymt?