• Meli o Neo

Är Svamp-Bob Fyrkant ett bra barnprogram?

Själv tyckte jag det verkade fullständigt iq-befriat vid första anblicken, men nu tycker jag det är skitkul. Snacka om omogen. Har det som ringsignal på mobilen.

Vem bor i en ananas djupt i det blå?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är Svamp-Bob Fyrkant ett bra barnprogram?
  • Tifastar

Inte för barn men JAG älskar det :) hehe... har till o me köpt "the movie".

• jenni82

JAG älskar svampbob fyrkant. tycker det är humor på hög nivå.
    dottern däremot föredrar annat!   

drabbad av Engla - kärlek! // here by my side a new color to paint the world
  • W W

Jag älskar programmet och det tycker jag kännetecknar ett bra barnprogram, ett som även vuxna tycker är roligt..

• Meli o Neo
    jenni82 skrev 2007-08-19 22:38:58 följande:
    JAG älskar svampbob fyrkant. tycker det är humor på hög nivå.dottern däremot föredrar annat!   
    Hur går hela sången? Lyckas aldrig fånga sista raderna, kan bara:
    "Vem bor i en ananas djupt i det blå? Svamp-Bob Fyrkant!
    Mjuk och porös, absorberar som få! Svamp-Bob Fyrkant!..."

Sen kan jag inget mer. Vet du vilka dom andra två raderna är..? *onödigt vetande, I know men jag är trött och flamsig och måste veta*
  • flower76

Min större son lärde sej att peta andra i ögonen efter att ha kollat på episoden när svampbob får massa stryk av en annan. Han slår och slår , men svampbob bryr sej inte för han känner ingen smärta.. Är väl kanske inte så bra barnprogram, men ini h-vete rligt för oss =) Sitter med han och kollar nu förtiden, så om det skulle vara lite hårt avsnitt för han, så tar jag bort det.

• jenni82
    Meli o Neo skrev 2007-08-19 22:44:59 följande:
    Hur går hela sången? Lyckas aldrig fånga sista raderna, kan bara:"Vem bor i en ananas djupt i det blå? Svamp-Bob Fyrkant!Mjuk och porös, absorberar som få! Svamp-Bob Fyrkant!..."Sen kan jag inget mer. Vet du vilka dom andra två raderna är..? *onödigt vetande, I know men jag är trött och flamsig och måste veta*
    vem bor i en ananas djupt i det blå?
    svampbob fyrkant!
    gul och prös absorberar som få?
    svampbob fyrkant! svampbob fyrkant! svampbob fyrkant! svamp boooob fyrkaaaaant!

det tror jag är hela iaf
    men jag blir osäker nu..
    men vi chansar på det
    drabbad av Engla - kärlek! // here by my side a new color to paint the world
  • Meli o Neo
    flower76 skrev 2007-08-19 22:52:09 följande:
    Min större son lärde sej att peta andra i ögonen efter att ha kollat på episoden när svampbob får massa stryk av en annan. Han slår och slår , men svampbob bryr sej inte för han känner ingen smärta.. Är väl kanske inte så bra barnprogram, men ini h-vete rligt för oss =) Sitter med han och kollar nu förtiden, så om det skulle vara lite hårt avsnitt för han, så tar jag bort det.
    Man får väl tänka att barnprogrammet är för lite äldre barn...? Barn som vi typ.
  • Meli o Neo
    jenni82 skrev 2007-08-19 22:58:08 följande:
    vem bor i en ananas djupt i det blå? svampbob fyrkant! gul och prös absorberar som få? svampbob fyrkant! svampbob fyrkant! svampbob fyrkant! svamp boooob fyrkaaaaant!det tror jag är hela iaf men jag blir osäker nu..men vi chansar på det
    Neeej det är ju meeeera text ju! Den går ju vidare med "Jag varnar dig kompis, din fisk är ...???" Sen vet jag inget mer.
Svar på tråden Är Svamp-Bob Fyrkant ett bra barnprogram?