• Meli o Neo

Är Svamp-Bob Fyrkant ett bra barnprogram?

Själv tyckte jag det verkade fullständigt iq-befriat vid första anblicken, men nu tycker jag det är skitkul. Snacka om omogen. Har det som ringsignal på mobilen.

Vem bor i en ananas djupt i det blå?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är Svamp-Bob Fyrkant ett bra barnprogram?
  • TessanSessan

Har inga barn men tycker det är skitkul ändå Fast tycker bäst om det på engelska.

• leksakspistol

jaaaa, svampbob är bäääääääääst! :-d

• Trulis

Hysteriskt.......... Roligt! Men det tog tid innan jag fattade det.

• Trulis

Ja och både treåringen OCH 17-åringen älskar honom.

Nu kan treåringen säga Svampbob Fyrkant, men tills nyligen hette han SvampopKukan. :D

• liin

NEJ!

Han fanns där ute... Jag fann honom!!!!
  • Stacy

Hela familjen älskar svambob, hellre det än massa barnprogram där de slåss och dödar varandra

• LC Star

Jag tycker SpongeBob SquarePants som han heter på engelska är rolig. Tittade alltid på det med barnen när jag var Aupair i USA.

Meli o Neo:Var har du hittat signalen till mobilen? Den skulle jag också vilja ha....(avis).

• Asereht

Jag tycker det är skitdåligt men min femåring älskar det. Treåringen gillar det ibland. Min svåger fullkomligt älskar det och blir nästan sur om han missar det! *ha ha*

♥ Grabbarna Bus och Syrrans Mamma ♥
  • WhiteTrash

Jag tycker det är helt fantastiskt kul

• L E E

Hahaha... Här hemma gillar alla svampbob! Det är ju stenkul att titta på!

• Meli o Neo
    LC Star skrev 2007-08-21 08:37:34 följande:
    Jag tycker SpongeBob SquarePants som han heter på engelska är rolig. Tittade alltid på det med barnen när jag var Aupair i USA.Meli o Neo:Var har du hittat signalen till mobilen? Den skulle jag också vilja ha....(avis).
    Den har jag spelat in direkt från teven. Annars borde den finnas att ladda ned lagligt nånstans...?
  • tvillingen

Meningen som saknas är:
    Jag varnar dig kompis, visst finns det en risk...

• strangelove

svampbob är bäst
    själv identifierar jag mig med fru puff..

Svar på tråden Är Svamp-Bob Fyrkant ett bra barnprogram?