• Maddeliix

Vad tycker du om rasen pitbull?

Ja, vad tycker du egentligen om rasen pitbull? jag älskar dom, världens mysigaste hund och jag har en själv...
    eller är du sån som bara läser tidningen och bildar dig uppfattning utifrån det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-21 09:24:31:
    det första alternativet skulle det stå har en själv eller skulle vilja ha en själv!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-29 14:53:40:
    känns som denna tråd spårat ut från det den igentligen handlade om. frågan var kort och gott vad man tyckte om hunden och varför.

men nu diskuteras stamtavlor och vad endel tycker om oss pitbullägare m.m. om ni ska diskutera detta tycker jag allvarligt talat att ni ska göra en tråd för bara det!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om rasen pitbull?
  • Miiikaela

Jag tycker mycket bra om dom.
    MEN inte vissa ägare..
    Dom är jätte fina och snälla som jag träffat.
    Skulle kunna ha en sån :D Eller para min hund med en..

• Unbornchild
    Miiikaela skrev 2007-08-26 00:17:36 följande:
    Jag tycker mycket bra om dom. MEN inte vissa ägare.. Dom är jätte fina och snälla som jag träffat.Skulle kunna ha en sån :D Eller para min hund med en..
    Vad har du för hund?
  • Livet30

lilja1111, håller helt med dig angående barn, som tur är älskar min hund barn, men vet inte hur ofta det kommer fram barn skrikandes och med viftandes armar till oss. Utan att fråga om de får klappa och föräldrarna gör inget. Suck blir så trött.

• LillaLulla

Miiikaela - oj, det var intressant! Vilken målsättning skulle du ha med den aveln, och vilken ras har du själv?

• starlet
    LillaLulla skrev 2007-08-26 08:37:29 följande:
    Miiikaela - oj, det var intressant! Vilken målsättning skulle du ha med den aveln, och vilken ras har du själv?
    Undrar också? Varför avla fram fler pitt korsningar?

Kanske finns nån i denna tråd som kan dela med sig av bilder på sin renrasiga Pittbull?
    Nygift!
  • fjädern

Varför man avlar fcram pitt-korsningar?
    Pengar + att man har ju "världens sötaste tik"!
    Kallas även för köksavel!

• Busan TH

hej ja gillar inte alls pittbull för att min lilla shetlandsponny blev allvarligt biten för ett halvår sedan.. fick sys med 10 stygn.. nu e hon livrädd för hundar :(

• Unbornchild

Busan TH skrev 2007-08-27 10:34:32 följande:

hej ja gillar inte alls pittbull för att min lilla shetlandsponny blev allvarligt biten för ett halvår sedan.. fick sys med 10 stygn.. nu e hon livrädd för hundar :(
    aj då..
    jag hatar människor för en va elak mot mig...
  • MissTag
    Unbornchild skrev 2007-08-27 15:13:32 följande:
    Busan TH skrev 2007-08-27 10:34:32 följande:
    aj då..jag hatar människor för en va elak mot mig...
    HAHA!
Svar på tråden Vad tycker du om rasen pitbull?