Boende i Schweiz
Halloj! Sitter och söker efter Schweiztrådar... Jag verkar ha kommit rätt!
Halloj! Sitter och söker efter Schweiztrådar... Jag verkar ha kommit rätt!
Vi bor i Zürich sedan 5 år tillbaka och försöker nu också bli med barn. Ingen stress... Vad roligt det vore om vi kunde bli ett par svenskschweizare med barnvagn samtidigt!
Tuntalisa
Åh, vad roligt!! Supergrattis! Ska bli kul att får höra mer om hur det går för dig sen!!
Kram från mig!!
Jag ska ocksa till svenska kyrkans julmarknad. Ska passa pa att köpa sirap där. Det kan man ju annars inte köpa i Schweiz. Ska bli jättemysigt att ga där och kolla!
ja, hu vilket blaskväder vi har haft idag! snö, och regn och blast. Vill ha ANTINGEN vinter eller höst. Det här mellantinget är inte sa kul...
jag har ocksa varit pa IKEA ch inhandlat glögg, pepparkakor mm mm. De har ju även julskinka och julmust men det far vänta nagon vecka till...
kram pa er alla!
Detta är VÄRLDENS GODASTE recept på lussebullar. Saffranssnurror med vit choklad! Kör det varje år och bullarna är livsfarliga! Som godis!
www3.arla.se/Default____17653.aspx
(Istället för kesella tar man vanlig quark)
Jajamen.. Dit ska jag med!
Denna tråden stängs om några dagar. Vi får hjälpas åt att komma ihåg att starta en ny tråd så att vi hittar varandra igen...
Eftersom tråden stängs imorgon har jag startat en fortsättningstråd så att vi inte tappar bort varandra! Vi ses där!
www.familjeliv.se/Forum-3-45/m27104917.html