• Anonym

hjälp, namn till tös

Vill vara anonym därför hamnar tråden här.

Känner många här och vill än så länge inte berätta om graviliteten.
    Men vi har länge funderat på namn och har det perfekta pojknamnet men inget flicknamna. Och det är frustrerande.
    Så snälla, nämn allt ni kan komma och tänka på.

DEt ska följa dessa punkter:
    *flicknamn
    *gärna 5 bokstäver
    * inte för vanligt
    *Rätt tuft/hårt. Lite rockit.
    * USA namn tycker vi om.

Fast andra förslag är också välkomna, för vem vet man kanske fastnar för nått annat.

HJÄLP

• Svar på tråden hjälp, namn till tös
  • Anonym

Aimee (eller stava det Amy), Aisha, Deanna, Kacie, Miya, Miracle, Alanna eller Alayna, Alexia, Alexis, Devon, Noelle, Noelia, Nataly, Nikki, Kelsi-Kelsey-Kelsie, Kendra, Elyssa, Rylie, Gina, Giana, Sasha, Lexi-Lexie, Litzy, Lorena, Madilyn-Madelyn, Madison-Madyson, Carissa, Janessa, Tiffany

• Anonym (Grisen)

Vilken kräsen mamma!
    Tycker bäbisen ska heta Greta!

• Anonym

TS
    Fixera dig inte så mycket vid namnet! När bebisen väl är född så tror jag att ni kommer att SE vad h*n heter. Det kanske helt enkelt blir en "vanlig" Anna.

• Anonym

Ja det har du helt rätt i men jag tycker ändå att det är lite skönt med förslag, så man kan bolla lite innan man bestämmer sig helt. Vi får se men nu känns det som att jag har lite mer kött på benen. Sen får vi se vad det blir för nått, för barnet måste ju passa å heta det, så därför bestämmer man sig ju inte innan.

• Anonym

Men grejen är den TS, att ofta så kan man inte bestämma sig helt innan bebisen är född. Gäller inte alla men säkert de flesta skulle jag tro. Vi hade redan döpt vårt barn i magen (både flick- och pojknamn) men ut kom ju ingen Melvin eller Alexandera!

• Anonym

lydia tycker jag är superfint.

• Anonym

Nä men det är ju det jag säger, att man INTE kan döpa ett barn i magen.
    Eller vissa kan, men inte vi. För att vi vill se barnet först.

Men vill ha altenativ innan barnet föds så man kan testa sig fram och se vad som passar

• Trogga

Hilda tycker jag om.

Maja, Sara, Malin, Olivia (iofs 6 bokstäver). Men det finns massor

Jag kan googla
  • Anonym

melanie! nathalie! lucia! jessy! emmalee!

• Spillevink09

Hilma
    Simone
    Ayla
    Miranda

Svar på tråden hjälp, namn till tös