Pappaledig Gbg hösten -07
Hallå grabbar!
Är också föräldrarledig nu i höst och skulle också behöva lite umgänge på min egen nivå som Sulan så väl formulerade det. Men det var dålig uppsluppning på denna tråden.
Hallå grabbar!
Är också föräldrarledig nu i höst och skulle också behöva lite umgänge på min egen nivå som Sulan så väl formulerade det. Men det var dålig uppsluppning på denna tråden.
Vi ska till bvc på förmiddagen, men eftermiddagen (ca 1300) passar bra för oss!
Skit, sorry grabs dom bytte våran tid till 14.00. Men kör ni en träff så kommer jag nästa gång, om ni inte vill ändra tiden? ;)
Eller så tar vi det lite tidigare så kan vi vara med en liten stund i början.
Jag kan som sagt tidigare imorgon vid 1100-1200 så får vi någon timme iaf, så det blir något. Sen kan vi ju ta nästa vecka också :D
Ok men då kör vi på det, 1300, måndag vid Björngårdsvillan!
Ja vi får hoppas vädret inte sviker oss, ses senare!
Jag och Cassandra får ju också tack för senast det var trevligt. Vi/jag är lite uppbok på eftermiddagarna nästa vecka men säg en tid så kanske vi kan, annars hänger vi på nästa gång! :D
Museum och sånt vore ju mycket intressant och givande för en själv också, kultiverande.
(sen hade jag ett förslag för senare träffar, lek och buslandet, vore ju kul. Dom är ju fortfarande ganska små men tror det finns lek för dom med. Kostar väl inte så mycket heller)