• Sulan Gbg

    Pappaledig Gbg hösten -07

    Tjena! Efter snart tre veckors pappaledighet på heltid känner jag (Uffe) och "lillan" (Ida) att vi vill hitta socialt umgänge på vår egen nivå. Så om det är någon annan pappaledig som är sugen på en fika, gå på barnens zoo eller liknande kan ni väl höra av er!

    Ida är 13 månader och hennes intressen är: träna på att gå, gunga, åka bobby car och munprutta (suck!).

    Pappas intressen är Ida, sport och lite annat.

  • Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07
  • Papito

    Är också pappaledig i höst så jag kan nog tänka mig en fika eller liknande.

    Har en dotter på ett år som precis börjat gå som en duracellkanin (vaggar sig t.o.m. fram som kaninen), älskar ost, katter (egentligen allt som rör sig men grannen har en katt så den är en favorit), löv och har dessutom börjat visa upp en väldigt bestämd vilja.

    Själv är jag intresserad av lite allt möjligt men sport (framförallt fotboll) är det som drar mest. Gillar också att diskutera mer eller mindre seriösa samhällsfenomen och är öppen för fler intressen.

    Någon mer som känner för en träff?

  • Sulan Gbg

    Det låter bra det men någon mer farsa som vill haka måste det väl finnas i stan???

    Puff, puff

  • Papito

    Tjena!
    Lilla damen har haft feber i några dagar så det har inte blivit tid eller ork över för internet. Får avvakta några dagar till och se hur det utvecklas men sen är jag på.

    Någon mer?

  • Robban81

    Hallå grabbar!

    Är också föräldrarledig nu i höst och skulle också behöva lite umgänge på min egen nivå som Sulan så väl formulerade det. Men det var dålig uppsluppning på denna tråden.

  • robronja

    hallå hallå.. boys

    En till här som e föräldraledig (heltid) i höst/vinter. Har en liten tös på 14 mån. skulle va sköj att ses!

  • Papito

    Då är vi plötsligt fyra.

    Ska vi försöka hitta någon dag nästa (den som kommer nu alltså) eller nästnästa vecka?

    Vad säger ni?

  • robronja

    gomorgon gomorgon

    spelar ingen roll vilken vecka för mig, kan ons-fre denna vecka och mån,tors, fre nästa vecka

  • Sulan Gbg

    Kul att vi börjar bli några stycken!

    Jag kan onsdag i denna vecka (ev fredag) och nästa vecka är än så länge blank.

    Kastar ur mig ett förslag att träffas i Slottsskogen för fika/lunch på Björngårdsvillan och sen kanske gå till barnens zoo och/eller Plikta. Kunde vara kul att passa på innan det blir för mycket höst... Vad säger ni några andra förslag och när ska vi träffas?

Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07