Inlägg från: Papito |Visa alla inlägg
  • Papito

Pappaledig Gbg hösten -07

Taget!

Klockan 13 vid Björngårdsvillan. Ska bli kul, har det skitgott hemma men visst kan det bli lite segt vissa dagar.

Kan förresten avslöja att jag är 33 år så det verkar som att jag är pensionären i gänget.

• Papito

Tjena!
    Ville bara kolla så att inte alla hade lämnat återbud.
    Antar att alla kommer då.

Ses imorgon då, ha det gott.

• Papito

Ja, det var trevligt. Lite trevande som det naturligtvis blir när man inte känner varandra men kul att träffa andra pappor & barn.

Någon som vill träffas någon mer gång? Kanske kan ta en dejt nästa vecka?
    Kul om alla kan/vill, inget tvång dock.

Andra pappor är också välkomna, vi har bara träffats en gång så ni behöver inte vara blyga.

• Papito

Hmm, får försöka klura ut något. Egentligen handlar det mer om att hitta något man själv (och övriga pappor) kan tänkas gilla. Barnen tycker ju ofta att det mesta är ett äventyr.

Frågan är bara vad vi gillar...

• Papito

Vad säger ni? Onsdag eller torsdag så tar vi en promenad & tittar på djuren?

• Papito

Min mamma tipsade om att de matar sälarna & pingvinerna runt två-halv tre. Det kanske kan vara något?

• Papito

Gött!

Två nya, (även om Helinerd var lite blyg och fick en in bjudan i gästboken ) tråden börjar ta sig!

• Papito

Välkommen Klintan!

Håller med Robronja, vi försöker hitta en dag då de flesta kan, aktivitet kan vi klura vidare på.

Torsdag funkar för mig. Vad säger ni andra?

• Papito

Robronja...få mig inte att gå igång på VM!

Jag är ändå en positiv förespråkare för damfotboll men det får bara inte bli så absurt som idag. INGEN säger rakt ut att målvakten gör en otroligt dålig match! Jag vill inte vara elak men det såg ut som en elvaåring i mål. Backarna vågade inte ens passa hem utan vred hela kroppen i konstiga lägen för att försöka rensa istället. Hade det varit herrarna eller U-21 så hade man sågat den stackars målisen men nu hade hon plötsligt otur med för hög studs!

Och själv skyller hon på att domaren feldömde straffen (DEN VAR SOLKLAR!). I det läget spelar det ingen roll om det var straff eller inte, man är självkritisk och säger att man gjorde en rejäl miss, punkt slut.

Nåja, ska inte ta det i den här tråden...behövde bara få ur mig det

Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07