Aprilpappor 2008
April är det dags i för oss också... den 11e enligt våra beräkningar. Första barnet också!
Har endast varit på info hos barnmorskan så nu har vi en månads ledighet därifrån.
April är det dags i för oss också... den 11e enligt våra beräkningar. Första barnet också!
Har endast varit på info hos barnmorskan så nu har vi en månads ledighet därifrån.
Känner igen mig i den där "otrolighetskänslan" och rädslorna över vad som kan hända som dyker upp.
Jag slukade så mycket material jag bara orkade om graviditet jag kunde i början och förklarade för min kolugna sambo hur hon kommer att känna sig och så vidare...
Har lugnat ner mig kraftigt nu efter vi varit hos barnmorskan på info. Nu är det mer hon som är lite lätt hispig... och har insett att det verkligen är på väg att hända saker.
Ska bli jäkligt kul hur som helst!
BG 7/4 - Muppen 20 år Kramfors Första barnet
BF 9/4 - Don Thomaso 34 år - Borlänge - Första barnet
BF 11/4 - AYE 28 år - Mölndal - Första barnet
BF 17/4 - JojjeB 38 år - Viksjö (Järfälla, Stockholm) - Andra barnet
BF 21/4 - medivh 25 år - Örebro - Tredje barnet
BF 28/4 - punkpappa 23 år - Fagersta - Första barnet
don Thomaso skrev 2007-09-04 20:18:23 följande:
Kanske funkar med moppe också...?
Så slipper man körkort i alla fall.
Igår körde jag lite vilt med henne så hon fick jobba för att hänga med på bönpallen o jag lovar att det tog bort alla tankar hon hade på illamående.
Min sambo vill helst inte heller göra nåt annat än att sova när hon kommer hem. Promenader o sånt är det inte ens tal om längre.
Motorcykeln får jag ut henne på för det tycker hon är jäkligt kul (och jkag också) så vi får väl bränna bensin istället för fett.
don Thomaso
Ouch, då förstår jag. Hoppas det går bra för er. Ryggproblem är aldrig kul, been there done that, och en bebis i magen måste vara ännu mer påfrestande. Hur som helst, hoppas det går bra.
På bilden är det en Honda CBR1100XX Super Blackbird. Fantastisk båge som jag kraschade i juli. Köpte en ny i augusti efter vi fått veta att vi ska bli fler. Det var sambon som övertygade mig.
Wild star är fina de också men en glidare blir det om sisådär 10-15 år. Nu får det gärna gå fort. O tro mig, åker båge varje dag just nu, försöker pressa ur så mycket av hösten som det bara går.
Nästa år blir det som sagt, kärvare med tid.
Just fått en update från sambon att det hjälper att småäta mot illamåendet. Köp hem en påse frukt o låt henne gnaga i sig. (Bättre än godis.
)
Har inte tänkt så långt än, eller snarare tanken dök upp häromdagen men den har nite fortplantat sig vidare till en plan... har en SAAB 9-3a och det ska väl gå att stänga av... men det känns inte riktigt säkert ändå.
Nån som har nån erfarenhet av airbags och urkoppling?