Vad tyycker ni om Skopunkten?
Tycker att varje gång jag köpt skor där så har de inte hållt mer än 2 månader, sen så har sulan gått sönder eller något annat. Vad tycker ni?
Tycker att varje gång jag köpt skor där så har de inte hållt mer än 2 månader, sen så har sulan gått sönder eller något annat. Vad tycker ni?
Med tanke på vad det kostar så kan man knappast förvänta sig att skorna ska hålla speciellt länge....
Helt okej skor för de pengarna!
Bra att ha när man har många barn och när de är små och fötterna växer fort!
Jag har köpt skor där och tycker de är helt ok. De håller mer än 1½ månad i alla fall.
Har inte köpt några vuxenskor där, men köpte ett par vinterskor till sonen för två år sedan. De håller fortfarande och har inte gått sönder. 149 kr tror jag de kostade.
Wedins o Din Sko har ju inte _alltid_ alltigenom plast i sina skor som Skopunkten. Skor i ren plast håller oftast inte då man använder dom ute i olika temperaturer o väta.
Jag köpte ett par sandaler & ett par tyg skor till sonen och dom har han haft sedan i maj. Dom har vart hur bra som helst. Nu är det ju visserligen bara 4 månader och han har vuxit ur dem men dom är absolut inte söndriga på något sätt.
Jag köpte ett par fruktansvärt sköna men skitbilliga tofflor/inneskor där, och jag har haft dem i stort sett varje dag hemma i 2½ år. De är inte veckra längre, men fortfarande hela och lika sköna. Köpte ett par promenad-gympaskor samtidigt i svart fuskmocka, de håller än fast jag använt dem jättemycket. I våras köpte vi sandaler till lilleman till ettårsdagen, och de har han haft mycket i sommar, fortfarande hela och fina fast numer urvuxna.
Så jag har bara goda erfarenheer. Men det kanske beror på vilken sorts skor man köper?