Vad tyycker ni om Skopunkten?
Tycker att varje gång jag köpt skor där så har de inte hållt mer än 2 månader, sen så har sulan gått sönder eller något annat. Vad tycker ni?
Tycker att varje gång jag köpt skor där så har de inte hållt mer än 2 månader, sen så har sulan gått sönder eller något annat. Vad tycker ni?
Allt jag köpt där har varit i kass kvalitet. Det är inte bara priserna som pressats, utan även material, komfort och känsla. Har de inte gått sönder så har det varit för att de varit så obekväma att jag knappt använt dem... Skor som kostar fyra gånger så mycket i andra affärer är oftast mist tjugo gånger så hållbara, är min erfarenhet.
Därmed inte sagt att man inte kan ha tur. Jag tänker mig att det kan vara lite som ett lotteri att köpa på Skopunkten. Hade jag haft barn vars fötter växer fort hade jag nog också kunnat tänka mig att handla där.
De barnskor jag har köpt där har hållit bra, så bra att jag blivit förvånad.
Vuxenskorna är för obekväma, jag köper dem inte.
De skor jag köpt där har hållt bra. Köpte däremot ett par sandaler för 299kr i en lite skobutik o de såg ut som en påse skit efter 2veckor o inte fick jag byta dem. Så priset är inte alltid avgörande!!
barnstövlar är ok att köpa där, resten är skit. även "dyrare" vuxenskorna är helt värdelösa.
vi köper typ alla våra skor därifrån och jag har bara bra erfarenheter av deras skor. Sen ok, dom håller kanske inte i flera år men det gör mig inget för så länge brukar jag ändå inte ha samma skor, jag tröttnar.
Har aldrig köpt skor till mig själv där men till barnen köper jag ibland. Helt ok för det mesta men ibland är det dåligt... Tycker väl att ska man ha det konceptet att det är billigt osv. så ska det väl hålla också annars är det liksom ingen vits med det hela.
Då betalar man väl heller lite mer och vet att de håller.
Fast typ sommarskor är väl inte så noga för de kan ju ungarna ändå inte ha året efter. Då blir det väl lite mer typ slit och släng - och då gör det ju inget att det varit billigt också
jag har bara bra erfarenheter av skopunkten..
har två par som jag haft i 4 år å sen flera som jag haft i över 2år.. dem som jag har ägt i fyra år ar alldagliga och används titt som tätt.. fuskskinn..å dem andra som levt så länge är ett par fest skor.. de ända som har hänt på dem är att dem har tappat lite vit färg pga av alla som trampar på en på dansgolvet =)))
Hel OK skor för de pengarna. Roligt med skor ju o de behöver inte hålla i 100år.
Köper ofta skor där till barnen o de sliter sina skor så snabbt att de inte hinner gå sönder.
Har själv köpt av deras märke Gyllene Gripen o de har hållt superkvalitet.
Köper inte skor till mina stora killar men till min 7 åriga dotter kan jag hitta skor som hon bara ska ha vid några tilfällen tex cowboystövlar som jag köpte förra året.
Har köpt skor till killarna, blev lockade av köp 3 betala för 2 men 2 av paren är knappt använda då de inte tyckte comforten i dom var bra.
Jag har bara bra erfarenheter...har inte köpt några skor där som gått sönder.
Helt okej med tanke på priserna..
Har dock köpt några barnskor som hållt dåligt...
ok skor för ok pengar, mina har inte gått sönder och jag har säkert ett tiotal par skor därifrån.
Nä, men köper man plastskor för 300 kr så kan man inte förvänta sig kvalitet.
Jag skulle aldrig handla på skopunkten, din sko eller andra affärer som 16 åringar med barnbidrag möjligtvis kan shoppa ett par partyskor på.
Ser billiga ut, går sönder fort och är inte på långa nägar så bekväma som ett par schyssta skor är.