• Ylwis

min dotter fyller 1 år! behöver tårt ideer!

har lite bilde in mitt galleri på tårtor.

man  kan  köpa oblater och lägga på blir fint om man inte vill lgga ner mkt tid.

Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis

Etta med kokvrå:

har du en 1-åring? vad jag förstår av din press så har du det inte och   jag tycker banne mig du inte ska utala dig om en  ett års tårta då du verkar tro att en ettåring inte förstår ngt! de är kloka små vareslser och  förstår mer än vad du verkar fatta och  tro så  att utala sig över huvud taget om en  tårta till en  ett åringr som om inte annat är en  VÄLDIGT speciell dag i barnets och  förälderns liv på ditt sätt är VÄLDIGT dumt.

skärp till dig om du inte har NGT vettigt att komma med!

*suckar över en  del vuxna människor som beter sig som  en  trottsig 3 åring*

Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis
    Etta med kokvrå skrev 2007-08-25 14:29:07 följande:
    mamma me tre:Jag har en dotter och jag vet mycket väl att en ettåring knappast är medveten om sin egen existens.Däremot kinkar de, ibland vill de inte äta en viss sorts mat osv. Att de däremot skulle vara medvetna om vad det är för tårta, att de överhuvudtaget fyller år är rent nys.Vid ett år har de lärt sig att känna igen vissa smaker, dofter, ljud osv. Det är det enda.Tidens gång känner de överhuvudtaget inte till.
    okej nu ser jag du har en  dotter men  det verkar ju inte komma fram och  du kan   ju inte verka förstå hur viktigt detta är. men jag tycker du ska göra TS en  tjänst och  hädanefter behålla dina inlägg i din blogg! och inte här.
    Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis
    Etta med kokvrå skrev 2007-08-25 14:12:11 följande:
    Sedan kan man ju fråga sig hur mycket en fest för en ettåring rockar? Blir nog tämmeligen torrlagt så att säga. Det lär bli svårt att ragga folk till den festen.Fan, jag ger goda råd, tar av min dyrbara tid och engagerar mig i en medlems problem och så får jag bara skit! Vad liknar det?
    fest som rockar till en 1-åring? har man  över huvudtaget sånna fester  när man har små barn?
    nej det är ett kalas för barn. och  svårt att få gäster, räcker det inte med familjen? detr är ju inte så att man  sitter och  dricker alkohol på småbarns fester!
    Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis
    Etta med kokvrå skrev 2007-08-25 14:55:44 följande:
    Ylwis:"detr är ju inte så att man sitter och dricker alkohol på småbarns fester!"Ha! Ha! Det hade varit kul om man blev bjuden på någon sådan där "fest" någon gång och komma dyngrak.He! He!Sedan slapp man nog gå på sådana där "fester".
    ja men  även  om du är bjuden  behöver du inte gå. skulle aldrig bjuda en s ånn som dig med den attidtyden och  med tanke på ditt galleri så förstår jag inte vad du gör på FL, du skyltar direkt inte att du har barn och med denna attityd!!!

Tänk på hur du uppför dig människa och  förstlr ibnte trådar som denna med dina onädiga kommentarer och  attityd. ta och  tänk efter och bete dig som en  vuxen  människa och  gå och  läg ner lite tid på din dotter.... vill inte tänka tanken  på vad den stackars barnet får på sin födelsedag.... falukorv med chokladmousse?
    Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis
    Etta med kokvrå skrev 2007-08-25 15:04:39 följande:
    ylwis:"vill inte tänka tanken på vad den stackars barnet får på sin födelsedag.... falukorv med chokladmousse?"Nej, hon är fem år och högst medveten om sin existens!"och med tanke på ditt galleri så förstår jag inte vad du gör på FL, du skyltar direkt inte att du har barn"Det finns mycket fula fiskar på internet. Inte faan är man så dum så att man lägger ut bilder på sitt barn. Det måste du väl ändå begripa?"och med tanke på ditt galleri så förstår jag inte vad du gör på FL,"Vad? Är det något fel på mina bilder?"skulle aldrig bjuda en s ånn som dig med den attidtyden"Tack och lov för det! Barnkalas är liite under min intellektuella nivå.
    kan du bara GE DIG !!!! ingen  vill ha dina svar här!

*orka orka orka *

VAD ÄR DET FÖR FEL  MED ATT FIRA EN  ETT ÅRING???? DET HÖR INTE ENS HIT I DENNA TRÅD SÅ GÖR DIG EN  EGEN  TRÅD SÅ FÅ VI SE OM NGN  TYCKER ATT DU ÄR KLOK SOM MENAR PÅ ATT DE INTE FATTAR NGT!!!
    Mamma till Alvyn 051015
  • Ylwis

TS.... en laban  tårta är lätt att göra om man  vill och  man kan  göra den  stor oxå.

oblater om man  vill göra en  med bild finns på www.kakburken.se

Mamma till Alvyn 051015
Svar på tråden min dotter fyller 1 år! behöver tårt ideer!