min dotter fyller 1 år! behöver tårt ideer!
Min "bebis" fyller 1 år på tisdag och det ska ju givetvis firas med tårta! jag vill göra en lite speciell tårta, någon som har ideer eller bilder på någon fin tårta?
Min "bebis" fyller 1 år på tisdag och det ska ju givetvis firas med tårta! jag vill göra en lite speciell tårta, någon som har ideer eller bilder på någon fin tårta?
etta med kokvrå, ditt svar behövde jag inte! i våran familj har vi tårta oavsett om vi fyller 1 eller 30! och det kan ju vara trevligt för gästerna om inte annat att man engagerar sig!!!!!
etta med kokvrå: du verkar ligga på samma utvecklingsnivå som min 1 åring! lägg av och gör dig lustig-tråkmåns!!!
jag har väl inte nämt ordet FEST överhuvudtaget eller??? det gällde tips på TÅRTA! förstår du lilla etta me kokvrå?????
en katt skulle kanske visst föredra en dillkvist på maten.... ser ju trevligare ut!
vad det låter på dig så verkar du tro att en 1 åring inte fattar nåt! men där har du fel..väldigt FEL, min dotter fattar mycket-vägrar äta barnmat men ääälskar hemmagjord mat tex...hon uppskattar absolut ett barnkalas med lite kompisar,ballonger,äta lite tårta och få paket och vara medelpunkt! du har inga barn va??? misstänker det .....
tack alla ni som gett mig bra och roliga ideer på tårta till min dotters allra första födelsedag...