valpen luktar illa...
varför är det så att valpar luktar så starkt? Vår nya valp luktar riktigt illa... Alltså inte i pälsen utan i andedräkt och avföring.
varför är det så att valpar luktar så starkt? Vår nya valp luktar riktigt illa... Alltså inte i pälsen utan i andedräkt och avföring.
beror på vad man ger för mat.
Jag vet att fodret Doggy ger dålig andedräkt och avföringen luktar illa.
Testa att byt foder och se vad som händer om det blir bättre.
Ge tuggben, borsta tänderna kanske
Det gör jag på min hund
hehe de gjorde min hund med när hon var valp.
Det går nog över av sej själv tror jag..
Prova med sån där tuggtandborste som finns i djuraffärer..
ja vi har bytt foder nu, eller vi fick ju hem honom igår, men vi håller på att succesivt byta till nytt foder och blanda ut med det gamla. Hoppas det är det!
För det här är hemskt! I morse kunde vi inte vara kvar i sovrummet efter det skett en lite olycka! Så illa att man får tungt att andas!
Ja jag har skaffat ett tuggben nu, får väl doppa det i tandkräm
miiikaela
skönt att det inte bara jag min då... jag blev rädd att jag höll på att bli allergisk eftersom det var en så frän lukt. Att gå in i en ladugård är ju semester jämfört med detta!
hehe se bara till att du använder tandkräm till hund och inte en vanlig flourtandkräm som vi människor använder ![]()
nej de behöver du inte vara orolig för..
jag har haft två valpar och dom lukta lika illa ur
munnen. Men jag kan nog tänka mej att de är något som
alla valpar gör och att de försvinner allt eftersom.
men de är juh lite sött att så söta kan lukta så illa hehe
ja det är märkligt att de kan lukta så! det får nog bli mest kramar så sparar jag pussarna till ett-års dagen då...
tack för era svar!
jag vet att när min hund bajasde inomhus så luktade de förjävligt.. luktade konstigt.. tur att dem inte är valpar förevigt
mmm, ekvationen går verkligen inte ihop...
i vilken ålder försvinner det ungefär då?
får ju typ andnöd när han springer förbi...