Inlägg från: Anonym (läskigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (läskigt)

Finnar i underlivet!?!

Jag har fått något som liknar en finne på ena blygdläppen... Kan det verkligen vara det? den är så stor att det tom gör ont att sitta på cykeln...Jag har även ont i en körtel som sitter i ljumsken typ...
    Väldigt konstiga saker, som aldrig hänt mig, eller någon jag hört talas om tidigare.

Finns det någon som har varit med om detta?

• Svar på tråden Finnar i underlivet!?!
  • Anonym (läskigt)

Men det får man väl bara genom sexuella förbindelser? Jag och min sambo har inte haft sex med någon annan på 8 år....

• Anonym (läskigt)

Alsollössning går att köpa på apoteket väl?? Jag måste ju köpa det då antar jag....
    Konstig fråga kanske, men hur får du den att sitta fast p¨å samma område?

• Anonym (läskigt)

hmmm. Nu har jag ju ingen alsollössning hemma. Tror du det kan vara bra med aloe vera gelly? den ska vara bakteriedödande. Det skadar ju säkert inte, får ju gå till apoteket imorrn.

• Anonym (läskigt)

hittade alsolgel här hemma nu me. Det står att det är till för bett eller för att torka ut sår. Tror du det är bättre?

• Anonym (läskigt)
    Marsch skrev 2007-08-28 14:25:49 följande:
    Rakar du underlivet TS?

Jag rakar bara bikini linjen. reten håller jag i trim med sax.

Bellanbus- Hur lång tid kan det ta innan det börjar gå tillbaka?
    På Vc sa dom att det inte behövde vara någon fara så länge jag inte har feber.

Jag har iaf lagt på en kompress med med alsollössning nu. Så det är väl bara vänta och se antar jag.

• Anonym (läskigt)

Nu har det onda i ljumsken äntligen gått tillbaka. Ska jag fortsätta med kompresser till "finnen" är helt borta? Jag ska nog bra lägga om det på nätterna i så fall. Det är så knöligt att hålla på att byta varje gång man måste gå och kissa....

Tack för hjälpen Bellanbus!!

Svar på tråden Finnar i underlivet!?!