Förstår det, har börjat göra likadant. Det är bara att skriva av dig mer sen!
Lyssnar gärna och hjälper till med det jag kan.. 
NiXxI skrev 2007-08-28 08:05:49 följande:
Usch, är väldig splittrad. har liksom tappat tron på läkarvården genom åren.Men, jag måste ju finna en lösning...så jag får prova mig fram. Jag behöver nog lite pepp och råd och är jätteglad för det ni har gett, så tusen tack igen.
[/citat]
JagOchHan skrev 2007-08-28 08:09:05 följande:
[citat]
om inte din läkare kan hjälpa dig be dom om en remiss. Dom måste hjälpa dig med det.Det här är det värsta med att vara sjuk, läkarna vet knappt själva vad det är dom håller på med. Tyvärr. Jag hade turen att träffa på en läkare som på 2 minuter konstaterade vad jag har för sjukdom och då stod jag 1½ meter ifrån honom. Helt sanslöst men sant.Då hade det dock tagit 14 år ca, Och jag hade under tiden fått medicin för eksem, svamp, eksem igen osv osv.För att dom tillsist skulle svara att dom vet inte vad det är för sjukdom. NU vet vi ju och allt är mycket lättare och man blir tagen lite mer på allvar. DOCK finns det dom som fortfarande hävdar att jag är som tatanja sa - FÖR UNG!!
Ja, dom måste kunna skriva en remiss till dig. Om någon kan det området bättre än dom själva så måste dom göra det.
Visst är det sjukt att man kan vara för ung?