Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

MÅSTE killar tömma pungen?

Nej, killar får inte ont av att inte runka. Däremot kan man få spontan sädestömning om man inte onanerar. Det skapas hela tiden nya spermier, så de gamla måste kasseras helt enkelt.

Men att man skulle få ont eller bråck eller skit, det är bara blaj och gnäll. Möjligen psykosomatiskt.

• Dorian Ertymexx
    FixarFrasse skrev 2007-09-25 08:35:16 följande:
    Hehe, Nej, man hamnar väl inte ett ett sjukdomstillstånd om man INTE skjuter, men som ni redan varit inne på (delvis iaf) riskerar man ju oplanerade utlösningar i sömnen eller bara man drar lite vid tvättning...Så det är bättre att skjuta kontrollerat i ett papper (eller på annat valfritt kontrollerat mål) än att skjuta okontrollerat i lakanen eller på duschkaklet...
    Japp. Och det är ju inte som att det är otrevligt att hantera saken på egen hand heller.
  • Dorian Ertymexx
    missfarsta skrev 2007-09-25 08:38:33 följande:
    men herre...jag o min sambo runkar och onanerar...skulle inte vilja vara utand et..hahahaför mig är det lika viktigt som sex...har juh hört att vissa förbjuder sin partner att runka...vilket jag aldrig skulle
    Nej, jag förstår inte det där alls faktiskt... Får man inte klia sig själv på ryggen heller? Eller äta någon annans mat!?
Svar på tråden MÅSTE killar tömma pungen?