• Anonym

    MÅSTE killar tömma pungen?

    Min kompis hävdar att killar måste runka varannan/var tredje dag för att "lätta på trycket", om de inte har sex.

    Min man säger att han aldrig runkar, och vi har inte sex så pass ofta som var tredje dag.

    Vad tror ni?
    Får killar verkligen ont/besvär om de inte får komma?

  • Svar på tråden MÅSTE killar tömma pungen?
  • Anonym (haha)

    Nej det måste de inte.....

    sen är det väl väldigt individuellt

  • Anonym

    Jag tyckte det lät konstigt, men hon var helt säker på sin sak - sa att alla killar hon kände måste runka. Började undra om det var något fel på min icke-runkande man..

  • 855 GLT

    Jag gissar på att han ljuger eller undanhåller sanningen! men visst det kanske finns nån promille av oss som inte gör det. så jag är böjd att inte vara 100% säker.

  • Anonym
    Anonym skrev 2007-08-29 07:29:28 följande:
    Jag tyckte det lät konstigt, men hon var helt säker på sin sak - sa att alla killar hon kände måste runka. Började undra om det var något fel på min icke-runkande man..
    I så fall är det nåt fel på min icke-runkande sambo också.
    För mej skulle han gärna få göra det så han har absolut ingen anledning att ljuga om det för mej.
  • Anonym

    Jag VILL att min sambo ska runka ibland, men han säger att han inte får ut något av det, så jag tror inte att han ljuger

  • Trikarn

    haha..skitsnack..

    Munkar lever i celebat, o tror knappast att de sitter i drar i snorren varannan dag

  • siister

    Om dom inte runkar så sköter det av sig själv, pollution kallas det

Svar på tråden MÅSTE killar tömma pungen?