• A lie

junibebisar -05, del 9!

Lägger till bland favvisarna, men hinner som vanligt inte skriva så mkt...

♥♥♥ Widar 050606 ♥♥♥ Vendela 060910 ♥♥♥
  • A lie
    Felixxmor skrev 2007-09-02 16:37:00 följande:
    Tack tack!!Får väl döpa om mitt nick... Har vi några amningsexperter här???Har fått feber,38,4gDet behöver inte betyda mjölkstockning eller något va?? Har inte ont i brösten eller så bara feber.
    Ring till förlossningen och hör vad de säger.. Behöver ju inte vara ngn fara, men finns ju ngt som heter förlossningefeber (- förr barnsäng..) min syrra fick det efter sin första - då blir man jättedålig iof sig, men bättre att vara ute innan det hinner gå så längt i så fall...
  • A lie

Grattis föressten - min sinte om jag grattat elelr ej förut - senil...

• A lie

Majflickan; nej man får inte fråga de frågorna, men många gör ju det ivarjefakll.. Du kan svara att du inte behöver svara på sådana frågor, men tyvärr så tolkas ju då det som att man planerar en till, för annars hade man ju sagt nej... Du kan även anmäla dem, men frågan är om ngt görs åt det

• A lie

Widar pratar som en hel karl och 10ggr till.. men det är fullt i trots och vilja som han inte ens själv vet vad han vill hela tiden ändå... Så det är lätt att skylla på att man inte förstår vad de vill för att deinte pratar, men det är inte ens säkert att de vet vad de eg vill...

• A lie
    Vasen skrev 2007-09-20 12:45:07 följande:
    Har kommit hem från BB med liten syster till Reuben för ett par timmar sen. Hon föddes igår kväll vid 21 tiden och har ätit, bajsat och sovit sen dess. Nu ska jag gå och sova också.
    GRATTIS!!!
    Hjälp vad tiden rusar jag tycker det var nyss du berättade om graviditeten...
  • A lie
    Troll;  Widar är också ine i en matstrejkar period. han som annars äter jättemkt petar bara i maten numer men gissar att det är en fas det med som så mkt annat...
    Gällande talet så kommer det säkert, men förstår att ni blir oroliga.. Själv så har man ju funderat över V ngn gång då hon är så pass mkt senare än W med detta.. men är nog eg så att hon är mer normal.. hon pratar ju nu som när han var 7mån... Och då han var lika gammal som henne (1v yngre ca) så sa han sin första treordsmening. Nu pratar han ju obehindrat så som en annan gör... om än inte helt rent... Dock är det nog ingen fara, men ändå skönt att BVC tar tag i det utifall att hon behöver proffessionell hjälp!
  • A lie
    Molina skrev 2007-09-24 20:17:38 följande:
    Är det nån av er som har haft erfarenhet av krupp???Moa har åkt på nåt virusliknande försylning med krupphosta usch tjejen bara hostar och riktigt illa låter det?
    Att andas in varm ånga brukar hjälpa till att vidga luftrören.. ett tips är att skruva upp duschen på max och stänga in sig i badrummet med barnet en liten stund innan sänggående
  • A lie

Meh; bra att du hittade hit..
    gamla tråden han stänga innan den startade och så var det ngn som länkade i GBs men blev klassad som spammade och avstängd?

Widar har 98 i tröjor och även byxor. han har ju slutat med blöjor nu och då sitter de bättre än str92 även om man får vika upp dem lite i benen...

Han har lärt sig räkna till 15 (tack Dora utforskaren ) och pratar som en hel kar och lite till (skavsåtri öronen) säger ofta "kommer du ihåg..." och så berättar han massa saker som jag elelr hans pappa helt glömt av, men påminns om när han berättar. Vissa saker kan vara från i våras eller tom i vintras...

• A lie

Widar har också blivit "besatt" av veckodagar.. sedan han lärde sig att lördagar får man lördagsgodis (av sin 2år äldre kusin). han kan nu att fredag kommer före lördag, sedan kommer söndag och måndag... och så vet han att det finns ngt som heter tisdag

Svar på tråden junibebisar -05, del 9!