junibebisar -05, del 9!
Lägger till bland favvisarna, men hinner som vanligt inte skriva så mkt...
Lägger till bland favvisarna, men hinner som vanligt inte skriva så mkt...
Grattis föressten - min sinte om jag grattat elelr ej förut - senil...
Majflickan; nej man får inte fråga de frågorna, men många gör ju det ivarjefakll.. Du kan svara att du inte behöver svara på sådana frågor, men tyvärr så tolkas ju då det som att man planerar en till, för annars hade man ju sagt nej... Du kan även anmäla dem, men frågan är om ngt görs åt det ![]()
Widar pratar som en hel karl och 10ggr till.. men det är fullt i trots och vilja som han inte ens själv vet vad han vill hela tiden ändå... Så det är lätt att skylla på att man inte förstår vad de vill för att deinte pratar, men det är inte ens säkert att de vet vad de eg vill...
Meh; bra att du hittade hit..
gamla tråden han stänga innan den startade och så var det ngn som länkade i GBs men blev klassad som spammade och avstängd?
Widar har 98 i tröjor och även byxor. han har ju slutat med blöjor nu och då sitter de bättre än str92 även om man får vika upp dem lite i benen...
Han har lärt sig räkna till 15 (tack Dora utforskaren
) och pratar som en hel kar och lite till (skavsåtri öronen) säger ofta "kommer du ihåg..." och så berättar han massa saker som jag elelr hans pappa helt glömt av, men påminns om när han berättar. Vissa saker kan vara från i våras eller tom i vintras...
Widar har också blivit "besatt" av veckodagar.. sedan han lärde sig att lördagar får man lördagsgodis (av sin 2år äldre kusin). han kan nu att fredag kommer före lördag, sedan kommer söndag och måndag... och så vet han att det finns ngt som heter tisdag ![]()