-
grattisVasen skrev 2007-09-20 12:45:07 följande:Har kommit hem från BB med liten syster till Reuben för ett par timmar sen. Hon föddes igår kväll vid 21 tiden och har ätit, bajsat och sovit sen dess. Nu ska jag gå och sova också.
-
Hur är det med era.. har de börjat intressera sig för att räkna o färger o sånt?
Jonathan tittar gärna på "fem myror..." och är väldigt intresserad av det mesta där.. Han räknar på sitt vis.. 1,2,4,5,11.. typ
Färger kan han endel.. blå, gul o svart iaf
Jag är så imponerad av vad han kan och snappar upp!!
De är ju trots allt inte SÅ stora 
-
Jonathan är megaförkyld nu.. stööön
Men men det hör väll hösten till.. senn vi började gå på öppna förskolan så kom det som ett brev på posten...Olivia är lite snuvig, men inte farligt.. HOPPAS hon klarar sig!!!
-
uscha.. Hur är det med Moa idag?
-
kom på det samma idag.... Olivia skulle nog redan fått tror jag men har glömt....Felixxmor skrev 2007-10-05 21:10:21 följande:Någon som kommer ihåg när man börjar med AD-dropparna??Kommer inte ihåg om BVC sa 4 eller 8 veckor....
Tror nämligen det är från 4 veckor.. ska till BVC på måndag, ska fråga då
-
ojoj.. då har jag missat 2,5 vecka på Olivia....ebbas mamma 1 skrev 2007-10-05 22:15:15 följande:Japp de ska ges från 1 månads ålder Man glömmer fort
ska ge henne det idag då...men fyy..Molina skrev 2007-10-06 13:06:58 följande:ebbs mamma 1: Det är inte så bra med Moa. Det är inte VATTKOPPOR för prickarna hon har är inte vätskefyllda och det borde dom blivit om hon fått vattkoppor och vi har inte lyckats på 2dagar att få tag på VC nu har hon börjat hosta otroligt mycket också och är inte helt pigg. Blir hon inte bättre imorn ringer jag nog sjukvårdsupplysningen va gör man när dom inte behagar att svara hos sin VC. Hon har nu varit sjuk i nästan 2v, 1-2 dag va hon hostfri sen började det om.
Hoppas hon kryar på sig snart!
Här snorar båda barnen med.. segt är det, för det verkar aldrig ge med sig!!
-
Hoppas alla börjar krya på sig.. MEN det är väll bara början.. brukar vara mycket baciller under hösten o vintern
Hur många timmar/dygn sover era?
Jonathan sover ca 10-11 timmar på natten.. somnar vid 20 o vaknar oftast 6-7..
Senn sover han 1-1,5 timma på dagen..
Så 11-12,5 timma/dygn...
Är det "normalt" tro???
-
JIPPIE!!!!majflickan skrev 2007-10-10 16:27:47 följande:NÄ nu vill jag berätta för er.. Men skriv inget i min GB om det bara...Men om allt går bra blir Anton storebror i maj
Grattis, Gud va roligt!!!!!
-
troll.. Men fy vad otäckt
Hoppas verkligen det inte är nått allvarligt!!! *kram*
-
Hur går det för er troll???