Inlägg från: Helen H 79 |Visa alla inlägg
  • Helen H 79

junibebisar -05, del 9!

men vad ledsen jag blir troll *kramar i massor till er alla*

~~Jonathan 050612 o Olivia 070821~~ Mina gullungar ~~
  • Helen H 79
    Tror minsann barnen åkt på en NY förkylning Blä blä.... det tar nog aldrig slut...

Troll.. Nått nytt? Tänker på er!!!
  • Helen H 79
    Molina skrev 2007-10-13 21:30:30 följande:
    A lie: Tack för att du ville dela med dig.Helen: Här är det inte bra, min älskade man har åkt in akut igen och nu ska dom under natten köra en akut hjärnröntgen jag tror jag döööör. Jag är så rädd.
    näe... Håller alla tummar jag har att det ska sluta bra!!! *kramar till er*
  • Helen H 79

Alltså.. jag har börjat fundera på om 2-åringar har 2 personligheter.. Pratade med en mamma på öppnis o hennes kille var likadan.. känns ju skönt
    Jonathan kan vara HUR go som hellst och hjälpsam i ena stunden.. o nästa vända och bli elak.. slå Olivia och oss och ja.. vara genomjä*lig rent ut sagt!!
    Hehe,, tur att de goda stunderna väger upp

• Helen H 79
    Molina skrev 2007-10-15 22:53:14 följande:
    ni alla är underbara som tänker på min lilla familj det värmer massor.Men tyvärr går allt åt helvete (förlåt) vi vet inte ens om han överlever hur hans prognos ser ut.Just nu måste han in i en special röntgen och han lider av en väldig typ cellskräck så han fick världens panikattack i den idag och dom misstänker att felet sitter i hans ryggmärg.Vi mår spysiskt dåligt båda två vi mest gråter.Men jag försöker att vara stark för hans skull men det är inte alltid det går.Han är rädd att han aldrig mer kommer få se sin lilla solstråle igen och jag är på vippen helt slutkörd så min underbara mamma har tagit Moa så jag och min man kan vara vid varann.
    .... Bara man kunde göra nått för er.. usch o fy vad livet är orättvist!!!!
    ~~Berikad med två underbara barn - Jonathan o Olivia!! ~~
  • Helen H 79
    babyboom2005 skrev 2007-10-22 12:36:38 följande:
    Var här ofta förrut men sedan jag slutade vara mammaledig har det blivit mer sällan.Troll: Läser om vilken mardröm ni har..hoppas att allt slutar lyckligt.Jag måste fråga er vad ni ger era två-åringar till kvällsmål? Oliver har alltid älskat välling men har nu börjat att tvär vägra. Han säger att det bara är bebisar som äter välling, en ide som måste komma från de äldre kompisarna på dagis. Jag skulle gärna vilja att han åt välling ett tag till, vad äter era?
    Jonathan slutade med välling när han var 1 år.. vi brukar äta middag typ 18.30, så det blir hans kvällsmat!
  • Helen H 79

Troll.. hur är det med er?? Har tänkt mycket på dig!

Men fyy vad alla är sjuka Olivia är förkyld IGEN!!! Bara 2 månader gammal o redan på andra omgången..*suck* men men.. vad ska man göra??

• Helen H 79

Har ni börjat fundera på julklappar till era???
    Jonathan ska få ett bilgarage (han ÄLSKAR bilar), och leklera med bakformer.. senn ska vi nog köpa mer till tågbanan och lite mer tåg..

• Helen H 79
    Felixxmor skrev 2007-10-30 21:21:56 följande:
    Någon här som skulle vilja berätta för mig hur man lägger in en bild i en tråd??Startade en tråd innan om det men ingen ville svara mig....
    gå till ditt galleri.. högerklicka på din bild och markera kopiera. gå hit till tråden och högerklicka och markera klistra in!!
  • Helen H 79

Det gick ju

Svar på tråden junibebisar -05, del 9!