Inlägg från: majflickan |Visa alla inlägg
  • majflickan

junibebisar -05, del 9!

Anton har oxå blvit förkyld nu. Började i går kväll så han fick sova hos oss inatt o sen hörde man att han bara blev sämre o sämre.. Har oxå ont i halsen så kanske man åker på det oxå

Mamma till Anton
  • majflickan

Troll77 Ja det är verkligen jätteorättvisst. Hoppas verkligen allt blir bra.. Många kramar..

Mamma till Anton
  • majflickan

Men kan dom inte kunna se det på något annat sätt? är det cancer behövs väl mer än bara kortison?
    Gott i allt elende ändå att de kanske kommit fram till något. Man blir ju så mycket mer rädd när man inte alls vet vad det handlar om.

Men hoppas ändå de e en infalation o han snart e bra.. kram till er

Mamma till Anton
  • majflickan

Anton har oxå börjat vägra välling nu. Bara skriker om han får det Så nu e det kvällsmacka som gäller.. o visst inte mig någo0t men har nyss köpt ett 30 liters vällingpaket till=)

Mamma till Anton
  • majflickan

Japp vi får göra samma här isf. Får se hur det går han kanske vill ha välling snart igen... Men eg så gör det ju inget om han slutar själv nu. Så slipper man ta det sen. Men man blir så förvånad när det bara tvärvänder.. hänger inte med. =)

Mamma till Anton
  • majflickan

ja dom gör väl de.. men dom måste låta sina föräldrar hänga me men jag antar att såhär kommer det vara hela livet=)

Mamma till Anton
  • majflickan

Inte nog me att anton vägrar välling. Han äter knappt något alls nu. Varken hemma eller på dagis. O där brukar han ofta äta hyffsat med mat iaf. Knappt att smögås har gått ner. han har visserligen alltid ätit dåligt. Men inte såhär. Går knappt o locka med sylt heller som brukar funka.. Hoppas det vänder snart. Jättejobbigt

Mamma till Anton
  • majflickan

har oxå funderat på julklappar, men känns som har har det mesta han behöver. AV släkt önskar han sig dublolego, med figurer. kläder pussel. Lite svårare. ANton e en hejare på pussel. Han har kommit på att häller man ut pussel så de hamnar upp o ner o sen lägger tillbaka dom likadant fast vänder så blir det rätt=)

Men vad vi ska köpa vet jag inte alls.. Ett garage hade kanske inte varit fel. har någon gång funderat på det så det kan nog bli så

Mamma till Anton
  • majflickan

Sitter här hemma med både tjocka tofflor o filt om mig ändå fryser jag. Har snickare hemma som grejar för ett rum till uppe på vinden o det kommer ner massor kall luft. Är jättejobbigt. Dom är så jobbiga o ha hemma oxå. Skräpar ner något ofantligt. Stänger in katten i sov rummet då vi sagt toalleten där han har sin låda om han blir för jobbig. Stänger dörren till toalettens å han inte kommer in. Ja en massa o här går jag hemma mycket varje dag oftast. När jag kom hem förut var inte dom här utan var ute på lunch men Morriz var instängd på toaletten o musik lät de spela på för fullt. Morriz lät så ledsen så jag blev oxå ledsen.. Hopplöst med alla hormoner i kroppen oxå. Hoppas verkligena tt detta är färdigt snart..

Dags o hämta lillen nu. sen får vi åka till museet eller något så vi får lite värme..

Mamma till Anton
  • majflickan

Anton kissade för första gången på pottan för en liten stund sedan. Var precis vad jag behövde efter en jobbig dag. man blir så glad för det lilla ibland

Mamma till Anton
Svar på tråden junibebisar -05, del 9!