meh skrev 2007-11-15 22:04:31 följande:
Tack så mycket för alla grattis (förlåt Helen, såg inte att du skrivit grattis för Felixxmor )Är nu i vecka 12 och var på inskrivning i fredags. Den blev lite framflyttad eftersom jag blev sjuk. Nu väntar vi på tid för ul, och det lär nog inte bli det här året. Går in i v 18 på julafton Mår bra, men känner av lite illamående vissa kvällar och tycker att jag är mer känslig mot lukter den här gången. Vi får se om det blir bättre och självklart har jag sura uppstötningar, precis som när jag väntade Erik , tack och lov för novalucol och Gaviscon Majflickan - Grattis, kul att det är en till i den här tråden som väntar samtidigt . Här tror jag att det kommer bli ett majbarn, även om bf är på Eriks födelsedag, men med tanke på alla för tidiga födslar vi har i min släkt av både min mor, syster och jag själv, så siktar jag in mig på maj . Vilken vecka är du i?
Jag hoppas verkligen att detta blir ett majbarn, men BF e dagen före min födelsedag så en vecka över hade nog inte gjort något heller bara det inte blir 15 dagar som me anton. Jag e i vecka 14 nu går in i 15 till helgen. Pratade med min BM igår för jag oroa mig lite. o så prata vi om UL Så hon ringde dom o frågade när jag skulle få en kallelse. O de hade precis skickat ut till dom som hade sista mens den 10/9 jag hade min sista den 12/9 så jag missa på 2 dagar. Verkar som jag först ska på UL i vecka 50 o då har jag ju gått in i vecka 19, tycker det låter sent men de tycker väl inte dom då