Anonym (less) skrev 2007-08-30 10:41:09 följande:
Fick fönsterputsning av svärmor när jag fyllde,men tyvärr är hon rätt gammal och missade en hel del. Men nu är det väl 50% skatteavdrag? Tänkte om man tar hjälp 2 gånger/år så vet man iallafall att allt blir rent då.Tyvärr är min mamma inte den hjälpsamma
sorten.Nu till något roligare jag ska ut i helgen för första gången på 2år. Först ska vi äta middag och sedan lyssna på musik ska bli så roligt. Hoppas att smärtan håller sig borta.
Ok.. hoppas du får roligt!
Tur att min mamma är hjälpsam.. å har hjälpt till med många utflyttningstäd.. (har flyttat 2 ggr under tiden jag varit sjukskriven) men min sambo har ställt upp å putsat fönstren i våras.. men jag måste nog få honom att göra det i helgen oxå.. har en massa fågelskit på dom..
Just nu är jag kluven.. vet inte vad som är bättre? att ha ont i bäckenet av foglossning eller nacken.. ? jag måste röra på mig mkt å inte sitta still för att nacken inte ska göra ont.. MEN kan inte röra mig så mkt utan mest sitta still för att inte ha så ont i bäckenet.. vad ska man välja? pest eller kolera? nån som har nåt förslag?