Ni har skrivit lite om att er läkare har en åsikt och fks en annan, min pappa blev avstäng från försäkringskassan i 1år för de ansåg att han kunde jobba, han fick inte skriva in sig i a-kassan för att han var sjuk och man måste stå till arbetsmarknadens förfogande. i 1år var han avstängd,han gick vidare med det och jag tror att det var länsrätten som avgjorde det. Han fick 1års lön retroaktivt från fk, tyvärr hamnade den på det årets inkomst så det blev väldigt mycket skatt.
Om man anser sig behöva bli sjukpensioner på tex 50%-100% så rekomenderar jag att man tar hjälp från en advokat på en gång, det har dem i pappas omgivning gjort då har det gått snabbt och enkelt utan bråk!
Själv får jag smärtstillande dropp var 14:e dag,kroppen blir helt utslagen. Första gången hade jag jätteont men nu blir jag bara bättre. Jag har hängt tvätt,plockat ur disken,skrivit hela det här utan paus och tagit prommenader med barnvagnen. Längtar till jag kan köra bil lite längre igen.
Vilken enorm skillnad för humöret. OBS!!!!! Denna behandling kan man göra när man ammar.