Anonym (undrar) skrev 2007-08-31 13:04:31 följande:
Strömberg: du verkar ha en go man! Min sussar djuuupt och sött då jag springer å toa! Är det annas foglossning då man gått/ansträngt sig mycket under dagen och då man har satt sig ner och ska upp igen så har man svårt att gå och det känns som om man har en kniv nere i ryggen?
Japps... Foglossning...
När du går så ska du ta korta steg och när du går i trappor så ska du samla fötterna på ett och samma fotsteg, så som småbarn gör när de lär sej gå i trappor.
När du cyklar ska du inte stå på cykeln och trampa (om du tex ska upp för backar)
Jag hade enorm foglossning då jag väntade min jänta.
Jag kunde inte vända mej i sängen.
Låg jag på vänster och jag skulle vända mej till höger så ficj kag invänta ett "knak" från bäckenet för att få benet att komma på rätt plats) sen kunde jag vända mej till andra sidan.
Och gå upp på toaletten på natten gick inte... Så jag fick hålla mej under nätterna
Gjorde så grymt ont så jag kunde skrika rätt ut.
Att vara ute och gå långa stunder var en pina (men hunden var tvungen att gå ut)
Handla var jag tvungen att göra oxå och mina grannar tyckte det såg så synd ut om mej när jag kom med kassar i händerna och vaggade fram och tillbaka pga foglossningssmärtor och en stor mage hehe