Inlägg från: Anonym (undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (undrar)

Ont i rumpan/underlivet!!

Jag har nu flera ggr, under ganska lång tid, kännt att det tagit ont i underlivet/rumpan när jag ska sätta mig ner eller böja mig!

Svårt att exact säga vartifrån smärtan kommer, men det känns som om man skulle ha en käpp mellan benen då man ska försöka sätta sig..

Det tar inte ont så jag gråter, men tillräkligt att man ska bli fundersam och halvt orolig.
    Ont i ryggen och svanskotan har jag haft flera månader. Är nu i vecka 31.

Vad kan detta vara?

• Svar på tråden Ont i rumpan/underlivet!!
  • Anonym (undrar)

TROR ni att det är foglossning?
    Har tänkt att det kan vara det, men inte trott det endå...

Känns verkligen skumt.. som att det stramar eller hur man ska säga. Nja, dendär käppen mellan underlivet/rumpan förklarar det endå bäst Min gubbe stirrar konstigt på mig då jag säger det!

• Anonym (undrar)

Ja, man borde ju ta ett snack med BM, men jag glömmer det alltid då jag är där! Grrr.
    Och fattar hon sig på mina käppar i röven?
    Tänk om det är hemorojder?

Men så det behöver inte vara nåt farligt?

• Anonym (undrar)

lia76: mycket möjligt, men det känns....dumt

• Anonym (undrar)

Strömberg: du verkar ha en go man! Min sussar djuuupt och sött då jag springer å toa!

Är det annas foglossning då man gått/ansträngt sig mycket under dagen och då man har satt sig ner och ska upp igen så har man svårt att gå och det känns som om man har en kniv nere i ryggen?

• Anonym (undrar)

lia76: jahaaa? så knakandet i ryggen är oxå foglossning? NUUUU börjar det gå upp ljus för mig!

Speciellt då jag suttit i soffan på kvällen och ska sträcka mig efter nåt på vardagsrumsbordet så knakar å brakar d nere i ryggen. Obehagligt. Men nu har jag ju förklaring på det med!

Jag går presis så i trappor redan, måste se kul ut! Muminmamma som kommer vaggande

Men då jag förklarat dessa knivar och dyl för min läakre, så sa hon bara att de flesta gravida känner i ryggen. Så jag trodd ebara jag var överkänslig eller nåt. Har dessutom en gammal "skada" nere i ryggen efter att jag fallit i en stentrappa för många år sen...trodde det var den som spöka..

• Anonym (undrar)

lia76: ja skönt att veta att det säkert blir bättre! Jag försöker intala migsjälv det oxå, hihi!

Det är säkert lite alltmöjligt som spelar roll för mig. Övervikt, färdigt ont i ryggen, foglossning...skön rådigågga

Men det kommer ju till slut nåt bra ur det hela!

• Anonym (undrar)

Nejnejneeeeej! Inget med nålar funkar här!
    Platta som leder ström? Låter oxå farligt hehe. Men tack iaf för infon
    Domdär gångstavarna kan jag ta en funderare över

• Anonym (undrar)

Ströberg: Bra han är engagerad i tid!

Svar på tråden Ont i rumpan/underlivet!!