Inlägg från: arianne03 |Visa alla inlägg
  • arianne03

Rekomendera eller varna för restauranger i uppsala.

Middag - Wermlandskällaren är inte alls bra längre! Vi var där typ 10 pers, åt trerätters. En rätt i snitt var godkänd. Det värsta var dock (den obefintliga) servicen! En av oss fick GLASSPLITTER i maten! :-O Servitrisen bad inte om ursäkt, ingen kompensation, INGET. En annan fick kokhett kaffe spillt på sig! När de skulle dela notan (på 2, inte så komplicerat) räknade de fel, och vi fick betala för mycket!!

Kan säga att den minsta kvarterskrog är bättre än Wermlandskällaren vad gäller service.

• arianne03

Coffehouse by George (nästan vis stationen). Deras sallad med getost, rödbetor, valnötter och honung..mmm

• arianne03

Guldkanten har jag hört är helt suverän (av min bästa kompis), skulle gärna äta där.

• arianne03

Unico har roligare tillbehör att välja på när det gäller sallad. Samma med coffehouse by george

• arianne03

Messob är god, men det är tyvärr nästan samma rätter hela tiden..
    Bra att man kan ta relativt billig take-away, dåligt att de fortfarande inte tar kort.

• arianne03

Åsa M A skrev 2007-09-19 17:20:31 följande:

VA faan, tar de fortfarande inte kort!? När jag var där verklade det på dem som att det var på g...
    Jag var där för ca 2 veckor sen, så om det var senare så kanske.
    Men de sa redan när de precis öppnat att de "höll på att skaffa", så jag hyser inte mycket hopp

Det dumma var ju att de sa inte det innan man skulle betala...tur att vi hade kontanter med oss!
  • arianne03

Åsa M A skrev 2007-09-17 18:03:05 följande:

Olivomat verkar jättebra. Fortfarand e ingen som har varit där??
    Jag försökte idag! Men jag hittade den inte! På deras hemsida står det bara Dragarbrunnsgatan, inget nummer - vilken miss!

Kanske vill de inte ha några kunder?
  • arianne03
    loly skrev 2007-09-21 12:41:42 följande:
    Jag och saMbon åt lunch från Oliv-o-mat idag. Han åt lax som var en av 4 dagens luncherbjudanden (tillsammans med vatten och bröd 49 kr) och jag åt kyckling. Som student får man dessutom ett gratis tillbehör så jag provade fåroströra med chili. Jag blev jättemätt och det var absolut prisvärt och gott. Det ligger bredvid Il Gusto på Dragarbrunn, mittemot mattaffären som ligger bredvid UNT.
    Ok, tack! Kan man äta där eller bara ta med? Dumt att de varken har adress eller telefonnummer på sin hemsida!
  • arianne03
    loly skrev 2007-09-21 12:41:42 följande:
    Jag och saMbon åt lunch från Oliv-o-mat idag. Han åt lax som var en av 4 dagens luncherbjudanden (tillsammans med vatten och bröd 49 kr) och jag åt kyckling. Som student får man dessutom ett gratis tillbehör så jag provade fåroströra med chili. Jag blev jättemätt och det var absolut prisvärt och gott. Det ligger bredvid Il Gusto på Dragarbrunn, mittemot mattaffären som ligger bredvid UNT.
    Ok, tack! Kan man äta där eller bara ta med? Dumt att de varken har adress eller telefonnummer på sin hemsida!
Svar på tråden Rekomendera eller varna för restauranger i uppsala.