Inlägg från: Peda |Visa alla inlägg
  • Peda

Bara fegisar som föder vaginalt!!

ja och ni som fött vaginalt säger att man föder inte på riktigt om man inte föder med smärta.... well... vi som är snittade kan nog tala om riktig smärta då vi har ont som fan flera veckor.Borde inte vi snittade vara mer kvinna då? Ja för innan har många uthärdad mer än halva förlossningen innan.

Hur känns det att ni blir påhoppade?? Tror ts e extrext ironisk och lite less på att bli påhoppad för att blivit snittad. Ja eller -fått- snitt. Säg mej vad här i världen som kommer gratis??

• Peda

Nope! fick inte jag heller... räääkmacka..swosch!

siamusen skrev 2007-09-01 23:21:19 följande:
    De som snittas far ingen matbricka med en liten flagga pa efterat heller.Det far ju de som fött vaginalt...ânnu mera lyx lixom.tror jag maste lâgga till detta i TS för det kânns viktigt.
  • Peda

det är ju det det inte är... slår vad om att jag förlora mer blod än du!

Pormoicheia skrev 2007-09-01 23:24:25 följande:
    Ja det är tüffare att föda vaginalt... 
  • Peda

för att lägga in en värdefull tanke så hur känns det för er som fött vaginalt att få detta kastat i ansiktet?? Inte så roligt va.Härligt att nån vågar ta upp det iaf och på en lättsammare nivå*i sandlådan*

• Peda

ja men då kan man säga att du är snäppet värre än singel födsel.. men inte vet jag om det kan mätas med snitt??...kanske om du vart klippt och förlöst med sugklocka ... då var du tuff!

josefsmamma skrev 2007-09-01 23:29:31 följande:
    haha...
    jag var fegare än fegast för jag födde tvillingar vaginalt!'
    allt för att komma unndan fler lätta förlossningar...
  • Peda

rainerfeldth borde ta upp det på nåt av sina riksdagsmöten.

Mandi74 skrev 2007-09-01 23:29:17 följande:
    Visst är det orättvist, där ligger man och plågas efter sitt snitt. Men nån mat ska man inte ha!!!!*känner mig så orättvist behandlad*
  • Peda
    siamusen skrev 2007-09-01 23:35:37 följande:
    Eller Bildt. Han är nog född med snitt ...han är ju tuff.
    *garv*
  • Peda

vadå omogen mamma? ja e mamma mellan 6-20 då sonen en vaken..nu e ja bara jag och då får man vara tjollrig mina får behöver inte vara i hagen jämt.haha

Undeeerbart skrev 2007-09-01 23:35:51 följande:
    Snacka om att hissen inte går hela vägen upp på vissa ! HALLÅ vadå mer kvinna för man gör så och mer kvinna för man gör si , haha gee uppppppp ! ! ! ! ! ! ! Snacka om att vara omogen mamma när man håller på med "att det gör mer ont att föda med snitt och vi är mer kvinna" ha ha säger jag bara !-Bara min åsikt-
  • Peda

trög i huvet är väl samma sak som att hissen inte går ända upp?? eller?? förstår inte riktigt..mina hissklablar är av...

Undeeerbart skrev 2007-09-01 23:40:55 följande:
    Är du så jäkla trög i huvudet ?? Jag skulle kunna offra vad som helst för min son , INGET får göra han illa ! Kom inte och påstå att man är villig att offra mer bara för man gör snitt ?! Sök hjälp säger jag bara !
  • Peda

nej..det är så magiskt..borde ts lägga till..att man har egentligen int fött barn om det vart med snitt..så man har bara ett låssas barn.. som låssas sover...och lossas leker .. och lossas trotsar..men alla kan se det... *spoooky*

nadja84 skrev 2007-09-01 23:43:02 följande:
    Jag älskar sandlåde trådar som folk tror är på fullt allvar... haha!!!BTW Jag födde med kejsarsnitt så jag är BÄST!! Eller justd man föder ju inte då Så jag har inte fött barn men har en unge liggandes i sovrummet..hmmmm!!!
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!